úterý 21. února 2023

ZÁPAD...

 ... SLUNCE...

... jen tak na rychlovku jsem vyběhla z domu, když jsem si z okna v ložnici všimla toho nádherného červeného světla, které se rozlévá všude kolem...

... sluníčko zrovna zapadalo za kopec, který naši malou vesničku schovává před velkým světem ze západní strany... 

... byla to nádherná podívaná...






18 komentářů:

  1. Peťko, to je tady nádhera! Ve městě se mi taková podívaná moc nenaskytne...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já jsem nic takového ještě neviděla ani tady... byla to veliká souhra okolností, že jsem zrovna nesla vyžehlené prádlo do skříně v ložnici a divila se, co je to za červené světlo... ☺ Bylo to něco zvláštního... Měj se moc hezky! ☺

      Vymazat
  2. Jako na potvoru když jsem doma tak žádný krásný západ neproběhl už skoro půl roku .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tohle byla úplná náhoda! Teď už je druhý den zamračeno... ☺Měj se moc hezky! ☺

      Vymazat
  3. Péťo, hezky jsi západ slunce zachytila. To je krása ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tohle se mi podařilo poprvé v životě! ☺ Měj se krásně! ☺

      Vymazat
  4. Nádherné fotografie a ty BARVY!!! Příroda často tak čaruje, až se nám tají dech. měla jsem to štěstí vidět krásný západ slunce v neděli. Od pondělí už máme zase zataženo a nevlídno...Přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, bylo to úplně čarovné... nikdy jsem nic takového neviděla! A cítím opravdu štěstí, že jsem mohla být u toho... ☺ U nás také pak už bylo skoro celý týden zataženo... Měj se krásně, Peťka ☺

      Vymazat
  5. Peťko, u nás takyyyyy. Byla to podívaná nádherná. V rádiu to komentovali taky, takže to bylo asi po celé jižní Moravě.
    Pěkný večer ti přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituli, tak to je super, že si toho všímaly i média... zajímalo by mě, co to způsobilo... čím to takhle mohlo být... ☺ Měj se hezky, Peťka ☺

      Vymazat
  6. Krásný! Takovým západům slunce říkám meruňkovo-jahodová zmrzlina :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to je hezký název... ☺ Měj se moc hezky, Peťka ☺

      Vymazat
  7. Kráně se ti povedlo západ slunce zachytit. Nelepší je ta předposlení fotka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, moc děkuji... ☺ Fotek mám asi 10, bylo těžké vybrat, ale nejhezčí to stejně bylo, když jsem jen stála, koukala a užívala si to... ☺ Měj se moc hezky, Peťka ☺

      Vymazat
  8. Ty jo, to je nádhera. To se ti povedlo krásně zachytit. S tím stromem to nemá chybu. Jdu se ještě jednou pokochat .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji! ☺ Taky jsem z toho byla ohromená, jak to vypadá zajímavě, jak někdy příroda krásně kouzlí ty barvičky... ☺ Pěkný den přeji, Peťka ☺

      Vymazat
  9. Teda, fakt moc povedené fotky.

    Západy i východy slunce jsou vděčné modelky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju... vyběhla jsem jen tak v triku do zimy a jen s mobilem... jinak by mi to všechno uteklo... říkala jsem si u toho, že aspoň jednou jsem ve správnou dobu na správném místě... ☺ Hezké dny, Peťka ☺

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)