neděle 19. února 2023

JIČÍN...

 ... KRÁSNÉ, POHÁDKOVÉ MĚSTO...

... město plné Rumcajse a jiných příběhů...

... protože nám chvíli pršelo, navštívili jsme interaktivní expozici Rumcajsův svět...

... zde se malí i velcí ocitnou v prostředí příběhů o loupežníkovi Rumcajsovi tak, jak jej ztvárnil Radek Pilař...

... v expozici se děti mohou dotýkat pohádkových kulis a uvádět je do pohybu...

... potkali jsme také jednoho fešáckého Rumcajse i s krásnou Mankou... jenom jsem je nestihla bohužel vyfotit... Čmelda od nich dostal bonbon... ☺




























12 komentářů:

  1. Vidím, že synek si to opravdu užíval, a to je moc dobře. Měj se, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to tak, interaktivní výstava se mu líbila... dokonce by ji uvítal větší... ☺

      Vymazat
  2. Peťko, v Jičíně jsem nebyla spoustu let, moc ráda jsem se na tvé fotky podívala. Tvůj klouček je u Rumcajse zjevně spokojený :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc ho to bavilo... ☺ Měj se hezky, Peťka ☺

      Vymazat
  3. Peťulko to jsou moc krásné fotografie. Malému se u Rumcajse určitě moc líbilo. Krásně jsi nafotila i město. Děkuji za hezkou podívanou a pro nás i vzpomínku na super výlet. My jsme byli v Jičíně před mnoha lety a také se nám tam líbilo. Přeji vám všem moc hezké dny a určitě se počasí vylepší a výletů bude přibývat. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaruško, opravdu se mu tam moc líbilo. Jičín je krásné město... ☺Měj se moc krásně ☺

      Vymazat
  4. Peťko, to je krásně udělané pro děti. Fakt mě to nadchlo, určitě zaujme malé, a mě by se líbilo taky. Moc pěkně jsi to nafotila, zavzpomínala jsem si na Rumcajse. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji... já jsem z takových výstav také vždycky nadšená a tato byla moc hezká, i když maličká... ☺Měj se pěkně ☺

      Vymazat
  5. Tam je krásně. Kdysi jsem tam taky byla, takže díky za připomenutí. Přejí krásný zbytek února.

    OdpovědětVymazat
  6. Péťo, v Jičíně jsem nebyla už dlouho. Čmelda je mezi kulisami jako Cipísek... Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to jsi mě úplně pobavila... ☺ Měj se moc hezky! ☺

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)