neděle 5. března 2023

VENUŠE A JUPITER...

 ... NA RANDETI...

... s dítkem i Mužem jsme koukali před několika týdny i na jejich koketování s Měsícem... ale fotky bohužel nemáme, neboť se vše odehrávalo na západním horizontu, který je u nás tvořen velikým kopcem, tudíž bylo vše ne příliš dobře zachytitelné... obdivuhodné to však bylo...

... rande Venuše a Jupiteru mě vedlo k vyprávění smyšleného příběhu o planetách synkovi, který mou kreativitu sice ocenil, ale následně mě zmrazil tvrzením, že fakt už není malý a ví, jak to s planetami je... 






12 komentářů:

  1. Kolik má synek roků? Musím říct, docela by mě ten příběh, který prokoukl, zajímal :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nomi, Čmeláček má 7, ale planety a různá slunce ho hrozně baví... on snad i myslí v těch světelných vzdálenostech, protože jsme už před dvěma lety počítali desítkovou soustavu na kvdriliardy a další hrůzy... ☺ Takže Svojtkovy knihy o vesmíru už máme dlouho načtené... ☺ - hecnu se, dám to do kupy a časem na blog přidám... ☺ Měj se hezky, Peťka ☺

      Vymazat
    2. Určitě, to bude fajn - i pro Tebe, časem se pak k tomu vrátit. Já jsem teď hodně ráda za ty starší zápisky, člověk (aspoň teda já) dost zapomíná :-)

      Sedm let je moc prima věk. Ty děti jsou na informace jak houby. Ty mé vesmír bohužel moc nebral, ale syn se docela zasekl u biologie.

      Vymazat
  2. Hezké fotografie. také jsem je fotila. Dokonce u Jupitera jsou vidět jeho Měsíce. Fotky mám někde v počítači.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to by se tv§j synek mohl dát dohromady s Honzíkm, který k nám chodí, to je jeho, Vesmír a je v tom dobrý.Onehdy byli s tátou na abservatoři...baví ho i letadla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Brouček jeden :o) A ty ses tak snažila :o)
    Peťko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Bohužel, tohle mne minulo, protože tady u nás nám překážejí na horizontu kopce, takže tohle rande jsem si neužila. Nápad na pohádku skvělý! Kdysi dávno jsem na blog vypotila fiktivní rozhovor Měsíce se Sluncem ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Peťko, taky jsme sledovali a mám podobné fotky :o)
    Synkovi přeji hodně badatelských úspěchů. Naši už to jen odkývají a nezájem :o)
    Měj se hezky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. A že randily nad tvojí střechou? Ani se nebály, že je budete špehovat. Pěkné záběry.

    OdpovědětVymazat
  8. Péťo, zdravím. Hezky jsi vše zachytila a malý je šikovný, to má zajímavý koníček ! Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. To je hezký... já bych je ani nenašla na tom nebi a u vás jsou tak pěkně nad střechou. Klučík šikovný, já spíš tu astrologii než astronomii :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)