pátek 27. ledna 2023

ADVENTNÍ KALENDÁŘE...

... já vím, že už je po "sezóně" ... 

... stejně bych se k tomuto tématu ráda vrátila ...

... v roce 2020 dostal Čmeláček krásný adventní kalendář, který mu ušila i naplnila babička, aby mu v prosinci čekání na Ježíška rychle uteklo...

... je krásný a zdobí nám od té doby v prosinci kuchyň...

 


... rok předtím náš vánoční skřítek Zlobílek každý prosincový den schovával Čmeláčkovi malý mikulášský balíček z adventního kalendáře po celém bytě...

... v balíčku měl Čmeláček vždy pár kostiček lega a  na Vánoce měl složit celé LEGO City maják, navíc jsem do balíčku každý den přidala nějakou sebe-rozvojovou aktivitu, při které jsme opečovávali sebe, okolí, své blízké nebo přírodu, učili jsme se o sobě, o zvířatech, o přírodě... a moc nás to bavilo všechny tři... 

... čerpala jsem úkoly na rozvoj emocionální inteligence od @paula_fassati a vědomé otázky k zamyšlení se nad sebou i světem kolem nás od @vedomy_zivot ... 





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

... na teď už loňský prosinec (2022) Čmelda nečekal klasický adventní kalendář, naopak se už od listopadu těšil, co bude Zlobílek zase vyvádět...

... adventní kalendář jsme ale také měli... každý den po jedné pohádce, tak akorát pro druháčka dlouhé a také po přečtení kousku z knihy Harryho Pottera, protože slavnostně čteme druhý díl, otevřeme z adventního kalendáře jedno políčko... ☺

... Zlobílek přichystal Čmeláčkovi (ale i mamce nebo taťkovi) každý den nějaké milé i nemilé překvapení, které nás rozesmálo... jednou kolem sebe rozsypal těstoviny, jindy si chtěl udělat müsli, ale vločky byly všude kolem, jiný den zase Čmeldovi "vykramoval" pouzdro a všechny pastelky si půjčil a rozházel kolem sebe ... ale každý den přinesl Čmeláčkovi nějaké úkoly vhodné pro druháčka, přichystané zábavnou formou... čerpala jsem totiž na webu mé oblíbené učitelnice... 

... taťkovi byl letos nadělen kalendář z bylinkových čajíčků, protože sladké nemůže... ♥


... nutno dodat, že takový adventní kalendář musíte pořídit okamžitě, jakmile vyjde, protože za pár dnů je vyprodaný a už jej neseženete... vyšel tuším v červnu, tak jsem jej pak půl roku schovávala a bála se, aby na něj Čmelda náhodou někde nenarazil... ☺












... a tady na fotce ještě příběh jedné krásné keramické vánoční rybičky... 
... škola pořádala jarmark s výrobky, které děti samy vyrobily pod vedením pedagogů a výtěžek z jarmarku šel na charitu ...

... jedna se nenápadně před druhou zmínila a druhá koupila a tajně nám dodala... 
... obě mají srdce zlaté ... ♥


Krásný víkend všem přeji a šťastnou volbu, ať volíte Petra nebo Andreje... já osobně jsem ráda, že už bude po všem, protože jsem se sice cíleně poslední dva týdny všem debatám, článkům i podcastům s tématem voleb, Pavla i Babiše vyhýbala, přesto i do mé uzavřené bubliny prosákly informace o mobilizaci, výhružkách o zabití jednoho i jeho nejbližších a o ohlášení smrti druhého... chtělo by to trochu nadhledu... i toho marketingového... opravdu někomu takto nabyté peníze přinesou radost a štěstí?
... ale možná jsem úplně mimo já... 
... hlavně buďme všichni zdraví! ... ♥


15 komentářů:

  1. Moc hezky vytvořené jsou všechny ty doplňky, které vždy jistě potěšily a byly využívány a jistě budou dál. Moc hezké.
    Krásné dny přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc děkuji. ☺ Měj se hezky, Peťka ☺

      Vymazat
  2. Když byly děti malé, tak jsme jim adventní kalendáře kupovali, Bobuli ho už ne, ne z důvodu že bych nechtěla, ale ta jich od rodiny vyfasuje vždycky tak pět šest a ve sladkostech jí dcera drží na uzdě. Ale z těch všech cos měla nafocených by mne asi nejvíc zaujal ten s Harry Potterem! Byť ani náhodou nejsem cílový skupina tohoto hrdiny, filmy i knihy mám nesmírně ráda. Zroivna včera jsem koukala na Ohnivý pohár....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, upřímně jsem ho tak trochu kupovala pro sebe, i když jsem z něj dostala jen pero na psaní... ☺ Uvnitř byla spousta pastelek v nebelvírských barvách, nějaká razítka, guma a tužky, ořezávátko, atd. ☺ Já mám Harryho svět také moc ráda, ale duší patřím spíše do Středozemě pana Tolkiena. Já osobně jsem byla nejvíc nadšená z toho pohádkového kalendáře. Je opravdu nádherný...☺ Děkuji za návštěvu a krásné dny přeji, Peťka ☺

      Vymazat
  3. Jé, Hobbit, Pán prstenů....no to je nepřekonatelný! Ale Harry je jediný fantasy žánr který jsem ještě schopná akceptovat. Pak už nic. No ještě teď tedy Avatar 😉😆

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to dokonale promyšlené světy, že? To mě na tom vždycky hrozně fascinuje... že autor dokázal domyslet skoro všechno... ☺ Hezký den přeji, Peťka ☺

      Vymazat
  4. Kdysi jsme kupovali LEGO adventní kalendáře, teď ujíždíme hlavně na kvalitních čokoládičkách :D. Kluci už z takových krásných kalendářů vyrostli, co naplat, ale sladkost, tou nikdy nepohrdnou. A tak máme každý advent v kuchyni rovnou čtyři, aby to nikomu nebylo líto :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, právě... musím si to užít, dokud to jde... za mého dětství takové kalendáře nebyly vůbec... pamatuji si, jak jsme od Mikuláše dostávali několik velikých mandarinek, tzv. podpultovek z Kuby... ☺☺☺ Ale ty byly luxusní... taky už pak celý rok nebyly... ☺ Lego kalendář jsme jeden rok také měli, na to jsem úplně zapomněla... ☺ Krásný den přeju, Peťka ☺

      Vymazat
  5. My máme nejradši adventní kalendáře s okénky pro čokoládové pamlsky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že k tomu bodu už pomalu také dojdeme, jak malý roste... 😉👍 Hezké dny přeji, Peťka 😉

      Vymazat
  6. Moc milé ohlédnutí, ono to vždycky tak rychle uteče.
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helenko... je to tak, prosinec uteče mžiknutím oka a leden a únor se táhne nekonečně... 😉 Hezké dny přeji, Peťka 😉

      Vymazat
    2. Děkuji, Helenko... je to tak, prosinec uteče mžiknutím oka a leden a únor se táhne nekonečně... 😉 Hezké dny přeji, Peťka 😉

      Vymazat
  7. Peťko, zdravím. Já jsem letos měla taky adventní kalendář (kosmetický), poprvé v životě. Koupila jsem si ho sama :o), nevím proč jsem to neudělala už dávno. Každé ráno jsem se tak těšila na nové okénko... U Tebe bych si vybrala ten pohádkový. Opatruj se, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, ale to není vůbec špatný nápad na další rok pro mě! ☺ Děkuji za inspiraci. ☺ Měj se moc hezky, Peťka ☺

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)