čtvrtek 2. března 2023

ŘEZANÉ KVĚTINY...

 ... V MÉM REPERTOÁRU NEVEDOU...

... V PODSTATĚ JE ANI NIKOMU JINÉMU NEKUPUJI... VYBÍRÁM ZAJÍMAVÉ KYTIČKY V KVĚTINÁČÍCH K NAROZENINÁM I SVÁTKŮM VŠECH SVÝCH BLÍZKÝCH ŽEN...

... ale tyto krásné kytice jsem dostala během posledních několika let a ráda se s vámi o tu krásu podělím... ♥






... loni po maturitních zkouškách... ♥

... krásná byla a vydržela skoro měsíc! ♥


... i tato kytka má svůj příběh... ☺  před pár lety jsem vzala několik žáků na stáž do nizozemského Utrechtu... krásně nám tam bylo... žáci si platili jen minimum výdajů, téměř vše (ubytování, stravu) měli zajištěno... a podívali jsme se po Utrechtu i Amsterodamu... a navštívili dům Anne Frank a také místní pivovar Heineken... a po příjezdu jsem dostala v prosinci tuhle nádhernou kytici od kluků, protože jsem předtím kdysi někde pronesla, že miluju kopretiny a slunečnice... A ONI JE FAKT SEHNALI... SLUNEČNICE NA MIKULÁŠE! ♥



18 komentářů:

  1. Krásné kytice, jen kdyby vydržely trochu déle, ale i tak to potěší. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je mi líto je po odkvětu vyhazovat... tak si je alespoň vždy fotím na památku... ☺

      Vymazat
  2. Musím říct, že taky dávám přednost květinám v květináčích a řezané kupuji jen výjimečně.

    Ale teda ty kytice na fotkách, zvlášť ty se slunečnicí, jsou opravdu krásné.
    A příběh té poslední - slunečnicové je moc milý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi těch kytek líto, že je pak člověk musí vyhodit až "doslouží"... ☺ Na slunečnice nikdy nezapomenu, stejně jako na tlupu puberťáků v Amsterodamu... ☺ Hezké dny, Peťka ☺

      Vymazat
  3. Peťko, krásné kytice a tu poslední - ráda věřím, že si ji budeš pamatovat. A děkuji za vzpomínání na Holandsko - moc bych se tam chtěla vrátit...
    Přeji příjemný pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam moc prima... taková jiná nálada a atmosféra... všechno víc v klidu, nikdo nechápal můj lov razítek za každou zakoupenou položku do projektu, který nám výlohy zaplatil... ☺

      Vymazat
  4. V posledních letech to mám s řezanými květinami stejné. Doma hlásím ať mi raději koupí kytku v květináči. A na tu poslední máš krásnou vzpomínku :-).
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, také dávám přednost těm kytkám v květináči... ☺ Měj se moc hezky, Peťka ☺

      Vymazat
  5. Krásné kytice Peťulko. Také mám ve váze řezané tulipány. V kuchyni vínové a v obýváku růžové. Přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, dala jsem je do chodby, kde je dostatek světla a méně tepla, aby déle vydržely... ☺ Bylo by mi líto vyhodit je hned po týdnu... ☺ Zatím vypadají stále krásně... ☺ Hezkou neděli, Peťka ☺

      Vymazat
  6. Moc krásné květiny a vzpomínka na Utrecht - trefa. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, v Utrechtu jsem byla několikrát, mám tam také již pár přátel a určitě dodám časem nějakou procházku na blog... ☺ Měj se hezky, Peťka ☺

      Vymazat
  7. Také nemusím řezané květiny, ale když už je dostanu, nepohrdnu jimi. Slunečnice mají krásný příběh :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, když už kytici, tak alespoň s příběhem... ☺ Proto si je fotím a vkládám, ať jejich krása vydrží déle... ☺ Krásnou neděli přeji, Peťka ☺

      Vymazat
  8. Peťulko, krásná přehlídka kytic. To já mám kytky ve váze ráda a kupuju si je běžně s chlebem. Měj pohodový zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, také mám ráda "něco" ve váze na stole v jídelně... většinou v zimě pálím svíčky a přes léto něco ze zahrádky... nejen kytky, ale také větvičky, bylinky, atd. ☺ Ale samozřejmě jsem neodolala a teď mám pár nakvetlých tulipánků ve váze také... ☺ Krásně dny, Peťka ☺

      Vymazat
  9. Péťo, ty kytice jsou nádherné. Slunečnice miluje i moje dcera .-) Ale bohužel většinou nevydrží moc dlouho.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)