pondělí 9. května 2016

ROK A DEN...

... je to přesně od doby, co jsme si malého Čmeláčka dovezli domů z porodnice... :) Člověk by tomu vůbec nevěřil... připadá mi, že jsem se sotva párkrát vyspala a najednou tu místo malého tvorečka máme ročního malého úžasňáka, který sám chodí (už ho přešla fáze medvěda a začala fáze legračního klauna, kdy při chůzi Čmelda komicky zvedá nožky), který začíná dost svéhlavě projevovat vlastní vůli a pořád něco brebentí (a já si připadám jako neschopná matka, když většině nerozumím).

Před týdnem jsme oslavili první rok... Honzíček dostal minidortík (jen piškotové těsto s minimem hnědého cukru, uvnitř banánovo jogurtová hmota, jablko a hruška a nahoře opět banánovo jogurtová hmota s banány a jahodami) a jak mu šmakoval! Bohužel se mi nepodařilo nikde sehnat malé čmeláčky, tak jsou nahoře prostě berušky... brouk jako brouk :)


Venku začalo být konečně krásně, tak se probudily k životu kytičky... :) Dostala jsem se i k malému přebudování zahrady... není to úplně přesně to, co jsem si původně představovala, ale radost mám i tak... :)

Můj vlastní šiškoid... :)


Kousek z bylinkového království, dalších asi pět bylinek mám zatím v truhlíku...

a tady nějaké trvalky, zbytek zatím také v truhlíku...

Ještě není zdaleka hotovo... mezi záhonky je plocha pro rybíz, angrešt, rakytník a další ... :)

Zahrádka mě velice baví, bohužel loni zjara jsem měla už tak veliké břicho, že jsem se nemohla ani ohnout (i tak jsme měli hrášek, mrkev, petržel a rajčátka vlastní, na víc jsem se nezmohla) a letos s malým člobrdíčkem prostě jaksi není moc času... jsme zrovna poslední dva měsíce v takovém mezidobí, kdy ve stojícím kočárku  nevydrží, samotného ho chodit ani lozit zatím nenechám... navíc, není ani dost vyhřátá zem... takže se o zahrádku starám jen v době, kdy hlídá taťka...

ale pár roků zpět...





Našemu kocourkovi Mikšovi (momentálně je to kejka, protože to znamená v Čmeláčkovské řeči Krtek a náš Mikeš je přeci krtkovi podobný... :D ) čouhá z převislého bambusu jenom hlava... :)





4 komentáře:

  1. Hezké! :) zahradničení a prckovi zdar✌

    OdpovědětVymazat
  2. http://www.cukrarskepotreby.cz/cz/produkt/5125-cokoladove-vcelky-12-ks.html
    vypadají spíš jako čmeláci

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)