čtvrtek 23. června 2016

čas marmelád ... :)

Nějak nevím co dřív, všechno kvete, měl by se sbírat měsíček (ten prý v poledne), pomalu začíná kvést divizna (ta se sbírá brzy ráno), zatímco ostatní již hojně sklízí levanduli, moje levandule lékařská ne a ne rozkvést... snad se také brzy dočkám, letos chci vyzkoušet paličky, už jsem si na ně objednala fialové stužky... Dozrávají postupně také maliny a vypadá to, že letos budeme mít již pár ostružin, pár borůvek a tak zhruba čtyři brusinky :D ... Bohužel už je ale po jahodách... letos mám nějaké zvláštní rajčata, nakonec jsem jich z patnácti vypěstovaných zasadila osm, zbytek jsem rozdala... :)

Co jsem dělala poslední týden? :)

Marmeládu z darovaných přezrálých třešní (vypeckovávala jsem je u svého oblíbeného filmu Jak vytrhnout velrybě stoličku, takže mi práce utekla ani nevím jak... a film mě nakonec vždycky rozbrečí...), meduňkvý sirup, o kterém jsem psala minulé, jahodová marmeláda ze třtinového cukru a z klasického bílého krystalového cukru... 

Vím, že pro někoho to není nic moc, ale tyto akce provádím fakt po večerech, protože naše dítko je opravdu graciézní chodec a ve svých třinácti měsících ujde za den i dva a půl kilometru... už několikrát jsem to měřila, protože používáme aplikaci EPP a získané body posíláme na podporu potřebným...

Pod pergolou jsem si vytvořila své bylinkové místečko... zatím je tam jen meduňka, ale dnes přibyla máta a časem další a další bylinky... :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)