čtvrtek 16. června 2016

další krtek... :)

... Letos se nám na zahrádce usadil krtek... manžel vydedukoval, že zřejmě proto, že jsem si zřídili kompost a ten je plný žížal a kdoví jakého dalšího hmyzu. Pravdou zůstává, že nejvíc krtičinců máme okolo kompostéru...  Návštěva krtka by mi ani tak nevadila, kdyby mi nelikvidoval úrodu... :)

A aby těch krtků nebylo málo, tak jsme jednoho i s jeho kamarády přidali do kuchyně... :) Našemu Čmeláčkovi jsme tím udělali opravdu radost... :) "Ošahává" krtka každou chvíli... :)


A něco ze zahrádky... :)








Včera jsem ostříhala svou nádhernou meduňku a dnes se chystám na výrobu sirupu podle návodu, který jsem našla na blogu My happy angels...



2 komentáře:

  1. Páni, vám to vše krásně kvete :). Vypadá to, že máte moc pěknou zahradu, ač není vidět jako celek :). Mějte se krásně s Čmeláčkem.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, renovujeme velmi postupně starý dům, zahrada je místem hodně členitým, má spoustu zákoutí a je do kopce... v podstatě by nikdy nešla vyfotit jako celek... zatím máme jen půlku zahrady, druhou půlku si udržuje manželova babička, která opravdu umí hospodařit s místem... kytičky zbožňuju, ale dá to práce kolem... každý večer strávím minimálně půl hodiny zaléváním - ale pro mě je to relax... :) Mějte se moc krásně! A moc děkuji za milý komentář! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)