pondělí 4. dubna 2022

"TO" MÍSTO...

 ... do kostela nijak často nechodím... 

... abych se "kontaktovala" s tím, co člověka převyšuje (ať je to, co je to, každý máme to své), nepotřebuji prostředníka, ale potřebuji to správné MÍSTO...

... takových míst mám několik a Hostýnek a celé Hostýnské kopečky jsou jedním z nich...

... najdete tam nádherné výhledy do daleka... poutní bazilika je už jen krásně udržovanou třešničkou...

... TOTO MÍSTO MÁ SVÉ KOUZLO A SVOU ZVLÁŠTNÍ SÍLU... ☺ (a nebo možná ne, možná má jen takovou sílu, jakou mu my sami přisoudíme ☺)...


... když jsem byla malá, jezdila jsem zde s babičkou a s dědečkem... autem se nahoru nesmělo, jen při zvláštních příležitostech  a na zvláštní povolení... jezdili jsme sem autobusem z BpH nebo jsme kopec procházkou vyšli... 

... jako malou mě uvnitř baziliky naprosto fascinovaly hvězdy na stropě (a myslím, že mě fascinují při každé návštěvě i dnes)... pokaždé jsem se je snažila spočítat... ♥











2 komentáře:

  1. Peťko, krásné místo. Byla jsem tam kdysi s mojí babičkou, ale už je to půl století. Díky za krásnou reportáž. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné, vypadá to, že jsme tam všichni jezdívali s prarodiči... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)