pátek 29. ledna 2016

POLOLETNÍ PRÁZDNINY...

... se mě letos poprvé netýkají... a loni touto dobou už jsem v práci končila... po patnácti letech učitelování, kdy jsem nikdy neslavila nový rok v lednu, ale v září a jeho konec nikoli posledního prosince, alébrž posledního června...
... po rozdání vysvědčení, jsem se vždycky snažila přesvědčit, že všichni "obdarovaní" jsou sami se sebou i se svým výkonem na papíru srozumění a spokojení... a to i v dobách, kdy jsem učila na základce, ale také v dobách, kdy jsem učila na střední... přestože kluky, kteří si podle všeobecného názoru věci moc neberou... 
... naše společnost ještě není natolik "dospělá", aby dokázala všechno přijmout s nadhledem a pocitem, že všechno zlé je k něčemu dobré... 

A TAK BYCH CHTĚLA NAPSAT, ŘÍCT,... VŠEM RODIČŮM, ŽE JEJICH DÍTĚ JE ÚŽASNÉ A JEDINEČNÉ TAKOVÉ JAKÉ JE... KAŽDÉ JE GENIÁLNÍ A KAŽDÉ JE NADANÉ... JE DŮLEŽITÉ JEN POZNAT A POCHOPIT CO MU JDE... NECHTĚJTE MÍT ZE SVÝCH DĚTÍ OVCE ... ALE SEBEVĚDOMÉ A USMĚVAVÉ A ŠŤASTNÉ JEDINCE!!! :)


1 komentář:

  1. S tím závěrem naprosto souhlasím. Dnešní doba je velkým tlakem na děti.
    Díky za hezký komentář u mne :-).
    Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)