neděle 31. ledna 2016

Krvavé jahody...

... už jsem o nich slyšela... zapomněla jsem... a teď zrovna ve chvilkách volna poslouchám, protože je dávají na Vltavě... klik tady: Krvavé jahody na Vtavě

Přístupné jsou díly vždy týden po odvysílání... poslouchám tak vlastně všechny namluvené knihy, které jsem dříve nečetla...

Krvavé jahody vypráví příběh paní Věry, která se narodila v Brně mamince Rusce provdané za tatínka Čecha, legionáře. Příběh paní, která strávila 19 roků v ruském Gulagu v různých pracovních táborech. 

Audiopříběh mi přijde o trošku silnější především proto, protože čtený text je doplňován vyprávěním samotné paní Věry... při jejích slovech mi občas stojí chlupy hrůzou a běhá mi mráz po zádech nad vší tou hrůzou, kterou paní pod záštitou stalinského režimu zažívala...

POSUĎTE SAMI...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)