pátek 5. února 2016

Tvoříme...

... společně s Čmeldou různé a zajímavé projekty... mám jich v hlavě už nachystáno šest - tímto bych chtěla moc poděkovat svojí švagrové, že mě včera "nakopla" ... jeden z projektů jsme začali hned dnes, zítra budeme pokračovat, máme ještě spoustu věcí, které chceme na "zeď" přilepit, jeden jsem delegovala na manžela a zbytek zase během příštího měsíce...

Není to vůbec dokonalé, ale Čmeldu to celkem zaujalo...

Trochu mě mrzí, že nemám dost času ani prostoru, abych vytáhla a oprášila šicí stroj, který už dobrý rok zahálí schovaný a beztak trochu zaprášený ve spížce, dole ve skříni. Ale všechno jednou bude... když Čmelda přes den moc nespí, bylo by mi líto trávit čas u stroje a ne s ním... :) On si mě stejně vždycky brzy vyžádá, kdo by mu tak kvalifikovaně koulel balonek a posílal auto? :D

MĚJTE VŠICHNI KRÁSNÝ A POHODOVÝ VÍKEND! :)
(mně za pár minut začíná můj oblíbený seriál... jediná hodina a půl v celém týdnu, kdy já koukám na televizi... když ale koncem loňského roku šel v neděli večer, bylo to trochu lepší! :) )

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)