čtvrtek 4. srpna 2016

Pisto...

Momentálně mi skončilo období marmelády, není jaksi v této době z čeho dělat marmeládu... Ještě se chystám na ostružinovou, ale ostružiny ještě nezrají ve velkém... ráda bych také zkusila marmeládu z rebarbory - té se letos po přesazení náramně daří, tak za zkoušku nic nedám... :) Stejně tempem dvě spotřebované skleničky marmelády za týden, nám zásoby nevydrží ani do Vánoc! :D - příští rok rozjedu marmelády ve velkém, letos jsem jen poprvé sama zkoušela... příští rok mám v plánu míchat chutě a vymýšlet novoty... :)




Dostala jsem od manželovy maminky (nevím proč mám pocit, že slovo tchýně zní poněkud hanlivě :D) spoustu zeleniny... recept na Pisto jsem si tedy poněkud pozměnila tak, aby vyhovoval mým podmínkám, tzn. že zeleninu bude konzumovat především můj malý syn a taky jsem potřebovala zpracovat, co zahrada tchyňky dala... takže mám v pětilitrovém hrnci nasekaný mix z červené řepy, okurek, mrkve, petržele, spousty rajčat, nějaké té papriky, dvou cuket a dýně (té jsem přidala jen kousek na ovonění)... to celé jsem povařila do měkka a přidala půl kila cukru, trochu soli, 2 protlaky a celé promíchávala a nechala ještě 10 minut probublávat... poté jsem ihned naplnila sklenice a ty otočila dnem nahoru... a zítra uvidíme, zda-li se práce zdařila či nikoliv.... :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)