neděle 14. května 2017

KRÁSNÝ SVÁTEK... ♥

♥ ... VŠEM MAMINKÁM PŘEJI!

... dnes je to přesně 742 dnů, co jsem maminka... tedy co Čmeláček vykoukl k nám na svět... maminka jsem byla určitě už o něco dříve, když byl ještě v bříšku a krásně se mnou komunikoval... ☺
... ty dva roky a kousek jsou nejlepším obdobím mého života a neustále si kladu otázku, co mě vlastně předtím tak jako naplňovalo, protože Čmelda vyplňuje tak 90% mého já a mě hrozně baví být mu maminkou... ☺ (ano, bylo to cestování, byla to práce, studium a spousta dalších věcí, které mi zabíraly veškerý čas, ale to všechno dělám teď taky, a přesto je to jiné, bez Čmelíčka už bych to nebyla celá já...)

... BÝT MÁMOU JE PROSTĚ BÁJEČNÉ... i když jsem často vyčerpaná, nevyspaná, unavená, někdy je toho na mě moc a potřebovala bych na chvíli utéct... ☺ Ale ten malý - velký človíček je tak úžasný, když přijde a chce se potulit, nikdy v životě jsem nedostala tolik pusinek, jako za posledního půl roku a když Čmelíček poprvé řekl: mami mujuju, tati mujuju, byla jsem štěstím bez sebe... a když mi z procházky přinesl první dáreček (šišku), který celou cestu pro maminku nesl, tak jsem to fakt obrečela... ♥

... hrozně moc bych si přála, aby naše spolužití bylo lepší a lepší, abychom dokázali překonat všechny těžkosti se ctí a s respektem jeden ke druhému a abychom se (jak čas půjde) stávali víc a víc parťáci, kteří si mají pořád o čem povídat, co sdílet... nepřijde to samo... musíme na tom pracovat (já víc)... ♥

"Být matkou na plný úvazek je jednou z nejlépe placených prací... Protože odměnou je čistá láska." (Mildred B. Vermont, americká spisovatelka)

"Někdy je síla mateřství větší než zákony přírody." (Barbara Kingsolver, americká spisovatelka a básnířka)

"Mateřství mě naučilo, co to znamená žít přítomností a být v klidu. Děti nepřemýšlí o včerejšku ani o zítřku. Žijí daným okamžikem." (Jessalyn Gilsig, kanadská herečka)


S vděčností děkuji osudu, že mi tuto výsadu dopřál... ♥

6 komentářů:

  1. Děkuji za krásné čtení o mateřství Peťko. Radost, kterou nám děti vnesou do života, nám každý den rozsvítí. A kolik nás toho učí.. Pořád se mluví o tom, co se vše musí dítě naučit, aby obstálo ve společnosti.. Já si zase říkám, kolik se toho ještě můžu naučit od dětí. Být rodičem, být mámou je velký dar, i já za něj děkuji. Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, moc děkuji za krásný komentář! :) Je to tak, děti jsou opravdu čistá láska. O tom jak obstát ve společnosti... to je téma na další lehce filozofickou úvahu... ☺ Od dětí se učím neustále, miluji tu jejich energii... Jen kvůli nim, abych jim mohla být blíž, jsem se stala učitelkou... :) Spoustu učitelů děti ubíjí, mě vždycky nabíjely. Čmeláček je výborný učitel tolerance a trpělivosti a má se mnou hodně práce, staré vzorce ve vypjatých chvílích neustále naskakují... ale na rozdíl ode mě, má trpělivosti na rozdávání. ☺
    Mějte s dětmi krásné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Peťko, děti dávají životu smysl a úplně jiný rozměr. Užívejte si každého dne, dokud je syn malý, protože než se nadějete, bude velký a dospělý. Utíká to jako voda. My máme už dvě dospělé děti a tak ráda trávím chvíle s bráchovo dcerou Angelikou a dvojčaty.
    Mějte fajn dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, moc díky za komentář! :) Snažím se užívat si každého dne se vším, co nám přinese, snažím se chápat, vcítit... už jen proto, že člověk nikdy neví, co bude zítra. Miluji společný čas, kdy jsme celá naše malá rodinka pohromadě, nemůžu se ho nabažit a neustále mám pocit, že jsme spolu tak málo... a letí to neuvěřitelně - mám pocit, že jsem se párkrát (ne)vyspala a už jsou to dva roky...
    Mějte krásné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Peti tak moc souhlasím! Mě ten můj starší nosí sedmikrásky až domů :). Jen bych si přála být pořád ta dobře naladěná máma.. únava je ten nejhorší společník..

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, to je jasný, znám to moc dobře... jak se pár dní nevyspím, tak to nejsem vůbec já... a ten malý drobeček mě má i přesto stále rád... tohle je prostě láska navždy... ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)