pondělí 1. května 2017

ze zahrádky... :)

... veliké ochlazení, které se na nás přihnalo minulý týden, jsme v našem okolí přečkali bez větší úhony... ano, sice jsou místy omrzlé části rostlinek, kytek a stromů, ale není to nic katastrofálního - uff... jediné ořechy studenou vlnu neustály... většina ořechů v okolí je omrzlá a tak letos asi nebude nic moc ořechová úroda... 
... teď už se květinky i stromy pomalu vzpamatovávají ze zimy, tráva se po vydatném dešti zazelenala a snad už jaro opravdu přijde... a jak poznám, že je jaro? přiletí k nám vlaštovky a budou nám sedět na anténě... vyhlížím je nedočkavě... snad se jim cestou nic nestalo...

zasázeno... teď už nezbývá než čekat, jak úroda dopadne, jak se záhony osvědčí... :)


kytičky... :)








... letos se zbláznila rebarbora... 

... česnek...









... prvomájová procházka... :)

... hají s pampíšou... :)

... první vědomé dárky od mého malého srdíčka... ♥ - včera mi z procházky přinesl šíšu a dneska pampíšu... ♥

... krásný prvomájový den vám všem a nezapomeňte si k večeru zarecitovat Máchu... ♥

4 komentáře:

  1. U nás už vlaštovky jsou alespoň dva týdny. Taky je vždycky vyhlížím, máme to stejně. :o) Ráda poslouchám jejich švitoření a když odletí, fakt je mi po nich smutno.
    Já letos nemám ještě ani nic v hlíně. Snad dnes odpoledne zasadím nějakou tu zeleninku.
    Pohodové slunečné dny,
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den, k nám už také přiletěly... hurá! Já jsem záhony osázela týden po Velikonocích, také jsem letos dlouho vyčkávala... rostlinky už pomalu vykoukly, tak doufám, že jim dnešní minusová noc nedala příliš zabrat... Půjdeme s Čmeláčkem okouknout před polednem škody...
      Mějte se krásně, Peťka :)

      Vymazat
  2. Šíša a pampíša, to je kouzelný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺ taky mě to hrozně baví - za poslední dobu mě pobavilo, když jsem Čmelínkovi vysvětlovala, že náš veliký kamarád má nového malého bratříčka, který se jmenuje Ivi a Čmelík si Iviho automaticky přejmenoval na Kivi... ☺
      Pěkné dny, Peťka :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)