pátek 3. března 2017

Svítání...

... v mé rodné domovině... :)
... dnešní ráno...
... tohle jsem si nemohla nechat ujít, tak jsem v pyžamu vyběhla fotit ven... :)

... někdy opravdu stojí za to jen tak koukat, jak příroda (či Matka Země, atd.) kouzlí...
NÁDHERA...





6 komentářů:

  1. Moje řeč - co člověk potřebuje víc - jen zastavit a dívat se a užívat si tu chvíli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou ty chvilky, kdy je to prostě ONO... :) Tu si člověk uvědomí, jak jsme v porovnání s přírodou nicotní... jak zbytečné jsou některé konflikty, jak zbytečný je mamon a honba za dokonalostí, atd. :)
      Mějte hezký víkend, Peťka :)
      a děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Krásně zachycené Peťko. Ještě, že jsi nechtěla nejdříve vylézt z toho pyžama, okamžik tak kouzelný by byl pryč.Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, chvilku jsem bojovala sama se sebou, ale bylo mi jasné, že než se naději, kouzlo pomine... a sousedi, kteří by mě takto poskakovat s foťákem po ulici viděli, by mi jistě odpustili, kochajíce se tou krásou stejně jako já... :D

      Vymazat
  3. No tak toto je opravdu nádhera! Je hrozně fajn na tyto krásné věci kolem nás nezapomínat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, přesně... a byl to opravdu jen okamžik... svítání je opravdu hodně rychlý proces... :) za pět minut už bylo sluníčko venku celé... :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)