čtvrtek 16. března 2017

PROCHÁZKA zámeckým parkem...

... aneb hurá na muflony... :)

... já jsem muflony v zámeckém parku doposud neviděla...
... vyrazili jsme koupit nějaké maso do místního vyhlášeného řeznictví a u té příležitosti jsme si den, strávený společně, opravdu užili... :)
... konečně po nemoci, konečně jarně... :)

ZÁMEK A ZÁMECKÝ PARK V ŽIDLOCHOVICÍCH...





...jak by řekl náš Čmelda: "Upapa má šíšu" :) ...

... konečně i mně se poštěstilo... muflonci byli ale dost plaší... :)



... moje dvě srdíčka... :)


... fantazie jela na plné obrátky, schválně, co vidíte vy? :) ...




oblíbená hra na "kuku" :D neboli jinak "kapu od babi" (čepice je u nás kapu)




náměstí v Židlochovicích...

báječný tvar místního městského úřadu... :)

... kačenky nesmíme vynechat... :)



... rozhlížela jsem se Zuzi, jestli Tě s Adélkou někde nepotkáme... :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)