čtvrtek 9. března 2017

Už se to snad blíží...

... jaro myslím...
... byli jsme teď týden nemocní (poprvé od podzimu)...
... mě to úplně vyčerpalo a cítím, jak mi úplně dochází síly... už druhý den jedu jen na autopilota...
... dostihl mě trudomysl... je potřeba se mu nepoddávat... :)
... a tak jsem se vrhla do sázení semínek... :) nový začátek, nový život kytičkám... :)
... a ty na záhonu už se taky pomalu probouzejí ze zimního spánku... :)




místní atrakce... :) ovečky nejsou naše, ale už od pondělí, kdy se tři miminka narodila, se chodíme dvakrát denně koukat... :)



Pěkné dny, Peťka :)

4 komentáře:

  1. Hlína, zahrádka, zelené, to je nejlepší nabíječ a prostředek proti trudomyslnosti :-)
    Hezké jarní dny k vám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Peťko, to jsme na tom stejně. Už dlouho jsme nemarodili, ale teď jsme odpadli postupně úplně všichni. Asi už nás přicházející jaro nalákalo a my měli ještě malinko odpočívat.
    V semínkách je veliká síla, taky mi na parapetu už klíčí.
    Krásné jarní dny přeje Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, moc děkuji... Už pomalu nabíráme sílu... to taky díky sluníčku, co nás šimrá prvními jarními paprsky... :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)