čtvrtek 20. dubna 2017

Povelikonoční knižní nášup

Kolem Velikonoc jsem zaznamenala v knihkupectvích nějaké slevy, tak jsem Čmeláčkovi přiobjednala dalších několik knih... 

Na mapy je zatím ještě brzy, ale byly v takové akci, že jsem je v knihkupectví prostě nemohla nechat... momentálně si informace pročítám já a věřím, že za několik let se budou hodit i Čmeláčkovi... ☺











Protože se téma odpadu u nás teď hodně řeší, chtěla jsem tuto knihu Čmeláčkovi již od nového roku pořídit, konečně i na ni došlo... Na popeláře koukáme vždycky, když se u nás sváží odpad... ☺ Okýnka jsou vždycky příjemným zpestřením a zábavou... ☺




Hitem několika posledních dní se stala tato série od Josefa Švarce... knihy jsou vytištěné na tvrdém papíře (trošku jsem měla obavy, zda to není krok zpět, když už krásně zvládáme i běžné knihy a neškodíme jim), trošku mi připomínají slavná roční období od paní Bernerové. Na stránce je pouhý malý odstavec textu, který ale zachycuje vše potřebné a zbytek informací společně s Čmeláčkem popisujeme. Všechny knihy se týkají aut a hasiče Čmelda naprosto zbožňuje. Nakonec se moje obavy ukázaly liché a knihy jsou již několik dní v neustálé permanenci. Mám radost! 










Knihu V domě bych doporučovala i menším dětem, které se teprve s knihami a okýnky seznamují. Je pro nás příjemným zpestřením a poznáváme díky zajímavým okýnkům, co se dá najít v jednotlivých místnostech v domě, ukazujeme si naše vlastní přístroje a náš nábytek, poznáváme rozdíly. 


2 komentáře:

  1. Krásné knížky ♥ Náš roční raubíř knihy miluje, tak doufám, že mu to vydrží a budu moct dělat také takovéto krásné nákupy.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Vám, s tím zájmem také doufám, že Čmeláčkovi vydrží co nejdéle. ☺ Jsem moc ráda, že zatím nás oba knížky baví. ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)