neděle 4. června 2017

Vláčky u Olympie

... protože jsme momentálně vlakoví nadšenci a Čmeláček už má doma malých dřevěných mašinek i různých vagónků nepočítaně, opatruje si je v krabici a pokaždé jim staví nová a nová nádraží a depa, vyjeli jsme v sobotu dopoledne na další výlet za vláčky...
... tentokrát do brněnské Olympie, kde byla o víkendu mezinárodní výstava velkých modelů...
... já do takových velkých obchodních domů vůbec nejezdím... výjimku tvoří téměř sporadická návštěva IKEI a častá návštěva Lidlu (do Albertu jsem chodila jen na plíny), takže jsem vůbec netušila, co se za brněnskou Olympií nachází a byla jsem opravdu doslova překvapená...
... dopoledne ještě návštěvnost nedosáhla vrcholu, ale i tak už jsme se vzájemně museli bedlivě hlídat, abychom jeden druhého neztratili z dohledu...
... vláčky byly parádní, Čmeláček si návštěvu moc užil!...
... "parním dnům" byla přidružena ještě výstava starých autobusů, kterými se zájemci mohli nechat svézt (tuto variantu jsem zavrhla, bylo opravdu veliké horko, natož se ještě v takovém počasí zavírat do starého autobusu ☺ - měla jsem strach o cvrčka...) ...

parní kolo...

staré typy autobusů, které povětšinou ani já nepamatuji...

... snad jen tento...


různé "stroje"






... opravdu hodně starý hasičský vůz...

... a tady už vláčky... a jejich výstava...





















2 komentáře:

  1. Krásná akce, to by se líbilo i dospělým, jako mně a manželovi. :o)
    Musel to být fajn zážitek.
    Přeji pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, bylo to moc prima... i já a manžel jsme si to užili... ☺
    Přeji krásný týden a děkuji za komentář! :)
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)