úterý 1. srpna 2017

ZÚTULŇOVÁNÍ...

... dlouho jsem se neozvala...
... nebyla jsem připojená k počítači, jen k mobilu a tam nerada píši delší články...
... budovali jsme zase po roce trošku...
... předělávali jsme naše bydlení... maličko zvětšovali obývací prostor... 
... činíme tak každý rok v létě... celý rok šetříme a pak se v létě rozšoupneme... ☺
... taky jsme pár dnů trávili u prarodičů, do toho slavili troje narozeniny (jedny květnové a jedny červencové a jedny srpnové) a jedny místní hody s 16ti hosty v domě... ☺
... srpen si plánuji klidný a pohodový, výletový a snad budu opět pravidelně přispívat svými články sem i na druhý, literární, blog... ☺
... dnes jsme tedy zabarikádovaní doma celé odpoledne a za chvíli míříme do bazénku... ☺ teploměr ve stínu ve výšce dvou metrů ukazuje 38,2 stupňů... to jsem na vlastní kůži ještě nikdy nezažila, takové vedro...

do vstupní místnosti jsme dali již nepoužívaný, trochu vysezený, gauč, na kterém jsem spávala ještě v podnájmu nejdříve sama, pak i s přítelem (nyní manželem)

tady knihovna, která se vine celým naším bytem, poličky s knihami najdete v každém koutě... :)





a tady opět bouráme a renovujeme... opravdu od píky...


začátkem července jsme bez větších ztrát ustáli i jedno veliké a dlouhé krupobití...

navštívili jsme rozhlednu Nedánov v našem blízkém okolí a prošli se lesem...




neustále jsem něco dělala v kuchyni, kde mě na každém kroku doprovázel náš Čmeláček... :)

učili jsme se používat darovaný deštník... :)

mamka dostala krásné slunečnice od tety, strejdy a svého malého úžasňáka synovce... :)

Čmeláček dostal svůj první pohled od kamaráda, který byl na prázdninách u babičky :)

a tady jsme vytvořili Čmeláčkovi jeho hrací koutek v rekonstruovaném obýváku... :)

Krásné dny všem, Peťka :)

2 komentáře:

  1. Jéé, ty knihovny. Já mám zatím všude jen ty hromádky a rekonstruuje se u nás celý rok po troškách :-)
    Tak krásné srpnové dny, užívejte léta!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, byla jsem nadšená, že se mi to alespoň takto povedlo zrealizovat... ale není to konečná fáze... navíc, přes zimu musím knihy trochu roztřídit, teď jsme je jen z krabic vytahovali, osahávali a skládali tam, kde byl zrovna volný flek... :)
      Děkuji, taky se měj s rodinkou krásně! :) Peťka :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)