středa 27. září 2017

Nové chodníky...

... se dělaly na konci srpna u nás v obci... jak jsem mohla sledovat, tak nejen v naší obci... :) 
... oprava chodníků pro nás znamenala také malou (ale pracnou) úpravu terénu před domem, který je sice obecní, ale je nepsaně dáno, že od chodníku ke dveřím se o terén stará majitel domu...
... před domem jsem mívala vysazené květiny, něco na způsob skalky... pravdou je, že od Čmeláčkova narození, jsem na tuto část zahrady už prostě neměla kapacitu, pravdou je, že na západní straně, kam celé odpoledne peče slunce, se mnoha rostlinám vůbec nedařilo, pravdou je, že za pár měsíců naskočím do kolotoče práce-domácnost-zahrada-výlety-Čmeláčkova školka... a tuším, že zrovna na předzahrádku už bych čas neměla vůbec...
... rozhodla jsem se nakonec, že před domem nechám jen růže a mezi ně zasadím levanduli - ta je vděčná, miluje slunce a dobře snáší sucho... navíc mám levanduli moc ráda a myslím, že jí není nikdy dost... :) 

... malý pracant - pomocníček... :)



... zbytek záhonu bude jednoduše a prostě zatravněn a časem přibude nějaký keř... :)




... zatím to vypadá všelijak, tak jsem zvědavá jak se levandulím i růžím bude dařit po zimě... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)