čtvrtek 14. září 2017

ZOO v Brně

... návštěvu ZOO(logické zahrady) v Brně jsem dlouho odkládala... vystačili jsme si s menší (i když o něco vzdálenější) ZOO v Hodoníně, kterou jsme navštívili již několikrát... a u babičky občas vyjedeme do mojí milované Lešné, byli jsme i v ZOO Na Kopečku.... je tedy zřejmé, proč mě brněnská ZOO nikterak nelákala??? Nepřipadá mi ničím natolik zvláštní, abych po její návštěvě prahla, když zvířátka navštěvujeme jinde...
... samozřejmě je to pouze můj předsudek... brněnská ZOO je krásná, dokonce i prohlídku do kopce náš malý dvouleťáček zvládl bez problémů a návštěvu jsme si jednoho letního dne krásně užili... 
... dokonce i já jsem si zamilovala některá místní zvířata... nebudete tomu věřit, ale úplně mě odzbrojily chlupaté červené pandy, které ladně šplhaly po vysokých stromech... ☺
... brněnská ZOO se za posledních několik let hodně změnila, byla jsem tam naposledy někdy v roce 2005 nebo 2006 a musím říct, že ZOO je mnohem větší, zvířata mají hezčí výběhy a celkově přibylo odpočinkových míst, našli jsme také několik odpočinkových zón pro nejmenší... jenom ten "výběh" pro lední medvědy mě pokaždé znovu a znovu zklame...

























2 komentáře:

  1. Ahoj Peťi, po dlouhé době mne(jelikož venku prská a já už všechno uklidila) napadlo, kouknout k tobě na blog. V ZOO jsem byla naposledy vloni v Bojnicích a někdy v 90letech v Lešné a Praze. Bojnice děs. Jediné pozitivum byly ty červené pandy, ty jsou fakt krásňučké, jen kdyby je mohl člověk pomuchlat:) Jinak je ZOO Bojnice zastaralá, něco už se opravilo, ale pavilon slonů mi doslava vehnal slzy do očí. Právě na pavilon ledních medvědů v Brně jsem před pár lety také četla kritiku, tak mne to tam ani netáhnulo. Vím, že ZOO jsou na jednu stranu třeba, ale na druhou mi ty klecové chovy vadí, těžce to nesu. P.S. nepeču mrkvový dort, ale celkem často buchtu:) Aspoň mám pocit zdravého moučníku. Pá Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radi, ahojky! :) Jsem ráda, že jsi sem zavítala... :) Ani sem nepřispívám momentálně nijak pravidelně... do ZOO teď zavítáme hlavně kvůli Čmelíkovi, sama bych se tam nevypravila... dávám přednost jiným místům (třeba lesům)... :) Já peču mrkvový muffiny (je to jako ta buchta) a mají úspěch, což je s podivem, v jiné formě už nechce mrkvičku ani Čmelda... :) Za to "kočoládu" si v létě od tatínka fakt oblíbil... :D
      Měj se hezky, Radi! Pááá :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)