pondělí 6. listopadu 2017

A na zimu jsme připraveni...

... hurá... dnes dorazilo zimní obutí! ☺...
... opět jsou to naše staré známé a osvědčené Kidofity... 
... opravdu hodně jsem přemýšlela, zdali na zimu nepořídím nějaké "normální" boty (za poloviční cenu), protože jsme stejně v zimě venku jen maximálně dvakrát denně hodinu, či hodinu a půl... prostě jsem měla pocit, že těch pár hodin v klasické botě by Čmelda přežil, když doma běhá buď v ponožkách nebo v kožených capáčcích... 
... byla jsem se na boty kouknout v obchodě a upřímně, už loni, stejně jako letos, mě hrozně odradila jak váha (vždyť ty boty jsou neuvěřitelně těžký, ani moje zimní boty neváží tolik a to si zatím barefoot zimní obuv nepořizuji!!!), tak tuhost, která mi nepřijde normální, fakt si neumím představit, jak bych do takové boty Čmeldu cpala, to by byl tyátr na celou vesnici... 
... navíc si vždycky vzpomenu, jak jsem sama, coby malé dítko, měla takové pevné boty, ve kterých jsem měla sevřenou nohu (tu šířku nohy asi Čmelda zdědil po nás obou dohromady) a tudíž mi byla vždycky hrozná zima... asi instinktivně jsem už od malička vyhledávala a přednost jsem dávala botám s co nejvíc kulatou špičkou, aniž bych o nějakém barefoot obouvání slyšela... potřebovala jsem prostě pro prsty místo, když už jsem měla zbytek nohy stísněné... 
... závěrem mého bádání, zdali koupit běžnou botu, nebo pátrat po zimních barefootech, byl fakt, že v klasické obuvi (ať už se Žirafkou nebo bez ní) stejně téměř nikde (eshopy nevyjímaje) nemají boty na požadovanou šířku nohy našeho Čmeldy, tudíž to vyhrála naše domácí, dvěma roky osvědčená, klasika... 

... chtěla bych poprosit všechny, kdo mají s barefoot obouváním větší zkušenosti než já, o radu, které boty kromě Kidofitů, bych mohla Čmeldovi objednávat (napadlo mě i šití na míru, které by snad i vyšlo o něco levněji, než boty z obchodu) na extrémně širokou nožičku? ☺ Já osobně jsem jich moc nenašla... ale mohla to způsobit moje neznalost... DĚKUJI... ☺






4 komentáře:

  1. To jsem ráda, že jste neskončili u tuhých kopýtek :-)
    Taky jsem jako malá měla nožky téměř ve svěráku, a když jsem si pak už boty vybírala a kupovala sama, taky jsem dávala přednost těm s kulatou širší špičkou. Špičaté jsem nikdy nenosila, ani podpatky, a také jsem tehdy o barefoot neměla ani ponětí.
    Co se týká doporučení na jinou obuv, nenapíšu nic konkrétního (taky i proto, že nevím rozměry Čmeláčkových nožek), ale napíšu doporučení na skupinu na facebooku - jmenuje se Barefoot nejen pro děti - ČR/SR. Pokud už tam nejste, přidejte se tam, rozkoukejte... Boty pro děti se širokými nohami se tam řeší denně, a pokud byste i tak nic neobjevila, napište dotaz přímo s konkrétními mírami, vždy Vám někdo dobře poradí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den, já jsem taky moc ráda... v tomto dávám na svůj vnitřní hlas a své přesvědčení... přestože ze všech stran slyším spíše nesouhlasné projevy, že synovi zničím nohu... když to beru za sebe, tak spíš myslím, že ano, na tvrdou botu se dá zvyknout, možná ani nohu nezkazí, ale z "nás" vyrostla generace bolavých zad (třeba z tuhých bot?) a navíc mi přijde logické, že po zemi chodíme (nelétáme) proto, abychom ji alespoň částečně cítili a ten pocit, když zemi pod sebou "cítím" je skvělý... tak asi proto... protože ty odborné texty mě nepřesvědčily ani v kolonce pro, ani v kolonce proti... nenašla jsem žádný argument, nad kterým bych řekla jo, to je přesně ten, který mě přesvědčil na 100% (a to mi trochu chybí). Já mám na nohách o trošku delší ukazováček než palec, tak i kvůli tomu jsem v dětství dost trpěla, několikrát mi "slezl" nehet, protože jsem v klasických botách neměla prostor. Děkuji, do skupinky se přidám a zkusím dohledat... :)
      Mějte pěkné listopadové dny, Peťka :)

      Vymazat
  2. Peťko, musela jsem se podívat, co je barefoot. Nikdy jsem o tom neslyšela. Také mám druhý prst o něco delší než palec a pěkně mne bolí, hlavně v lodičkách. :o)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, prý ten náš delší druhý prst znamená antické předky... :) Nicméně v kombinaci s širší nohou je to docela tragédie při nakupování pohodlných bot... :) Já sama osobně mám barefootovou obuv jen na slunečné měsíce... zatím... :)
      Hezké dny, Peťka :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)