úterý 16. ledna 2018

38... 2018...

... tak jsem někde četla, že roky, které končí osmičkou, bývají v jistém slova smyslu akční a plné změn (alespoň pro naši malou republiku... tak kéž by!)... ☺
... zajímalo by mě, zda to platí i na osmičku, která se letos objevila v mém věku... a že si na tolik let duchem nepřipadám, je vám všem určitě jasné... ☺ protože učitelky prostě duchem nestárnou, tedy alespoň ty, které nechodí do práce kvůli častému volnu a delší letní dovolené, ale ty, které prostě práce s žáky a studenty baví a naplňuje... 
... každopádně, když mi bylo osm, zažila jsem poprvé opravdový strach, protože moje maminka byla hodně nemocná a dlouhou dobu byla v nemocnici, ten stejný rok byl v nemocnici i můj mladší bráška a protože to byl rok s dvěma osmičkami na konci, všechno naštěstí dobře dopadlo...
... v osmnácti dostal můj život po různých puberťáckých peripetiích (a že jich bylo...) naprosto nový směr a nový obzor... díky moji kamarádi a spolužáci, že jsme spolu za ty dva roky vytvořili takovou skvělou partu - díky moje školní dvojčátko Luky, díky Peťo - Tobě asi nejvíc ze všech, díky Míšo, Honzíku, Pájo, Lucko, Leni, Hani, Evi, Miro, Marťo, Peti a další... byly to s vámi ty nejlepší studijní roky... i díky vám jsem našla nejen samu sebe, ale taky správné směřování svého dalšího života... ☺
... ve dvaceti osmi jsem se od rodičů z vísky a malého města přestěhovala do Brna (mnou doposud nepoznaného, protože jsem studovala v Olomouci a v Ostravě, taky dobře - Brno mi stále mělo co nabídnout) a našla jsem si nejen prima práci, ale hlavně toho nejlepšího parťáka pro život... velká změna jako hrom... ta nejlepší v mém životě a že mám nejlepšího muže pod sluncem, to tvrdím dodnes... ♥♥♥
... a tak jsem zvědavá, co mi tento rok přinese... vím, že to budou samé změny a už teď doufám, že to budou samé pozitivní změny...  po loňském roce plném vzestupů a pádů na mnou zatím nepříliš probádaná temná místa ve vlastní duši (to pochopí jen matky, které si podobnou zkušeností prošly), si něco sluníčkového zasloužím... ☺ a samozřejmě vím, že je to z veliké části jen a jen na mně a mém přístupu... 
... každopádně zase cítím to zvláštní vzrušení, které se mě zmocňuje vždycky, když potřebuji udělat nějaký velký zvrat ve svém životě, nějaké velké rozhodnutí... ☺

... protože na velké oslavy mě neužije, narozeniny začátkem roku jsme odbyli celkem nenápadně... dárky mě však velmi potěšily... ♥  DĚKUJI! ♥ (samozřejmě za dárky, děkuji však také za tipy na ně)










... a tady dva dary/ne-dary k narozeninám... o těch napíši více v dalších příspěvcích... ☺


4 komentáře:

  1. Úžasné dárky, hlavně knihy a náušnice. Jo, a všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z nich velkou radost, jen čtu opravdu velice pomalu... snad během zimy zvládnu... ☺ (musí Vám to připadat srandovní...) - a moc děkuji... ☺

      Vymazat
  2. Dodatečně také přeji všechno nejlepší :-)
    Krásné dárky, krásné knížky :-)
    Taky čtu pomalu. Můj Muž přečte za 2 dny 700 stran a já od Vánoc schopna dočíst jednoho Ziburu :-D Času málo a rychločtení neovládám. A přitom mám tolik knih, co bych si chtěla přečíst. Tak nám přeji do dalších let víc času na čtení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! :) Vašeho Muže ve čtení obdivuji... já po 100 stranách už většinou usínám... zjistila jsem, že na víc stran jaksi už na konci dne nemám kapacitu... a krásné knihy se mi tu kupí a kupí... a i když přečtu, nestíhám psát recenze... a to jsem si myslela, že dětské knihy budu mít zapsané do roku 2018 už všechny... tak třeba opravdu jednou, časem...
      Mějte se krásně a užívejme si to, co máme! :) Za pár let si představuji, jak budu po nocích číst knihy především proto, aby to nevypadalo blbě, když budu čekat, až se syn vrátí z toulek... :D
      Peťka :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)