středa 3. ledna 2018

NOVÝ ROK...

VŠEM VÁM PŘEJI KRÁSNÝ A POHODOVÝ ROK 2♥18, PLNÝ ZDRAVÍ, ŠTĚSTÍ, LÁSKY, SPOKOJENOSTI A ÚSPĚCHŮ... 

Letošní Vánoce jsme si všichni užili, především proto, že letos už z Ježíška a rozsvíceného stromečku měl Čmeláček dost rozum a všechno kolem Vánoc hodně prožíval... dárečků bylo víc, než bych si přála, měla jsem za to, že i doma dostane maximálně tři dárky a basta... ráda bych, aby se Vánoce u nás nesly v duchu radosti, pohody, žádných velkých dárkových očekávání... spíš abychom se soustředili na to podstatné a to je být pospolu, užívat si společného času... nicméně, neuhlídala jsem se a stejně bylo dárků pod stromečkem plno... ale ta radost, když Čmelda našel na balíčku svoje počáteční písmeno, ta ve mně vzbuzovala pocit štěstí... dárečky totiž letos rozdával už Čmelda sám a tohoto úkolu se zhostil s nadšením a poctivostí sobě vlastní... ☺

Čmeláčkovy dárečky se dají rozdělit do tří skupin - 1. knihy, ty vám představím v dalším článku... 2. Albi tužka - kouzelné čtení s knížkami a encyklopediemi (tedy zase knihy ☺)... 3. Doplňky k oblíbené vláčkodráze a od babiček a dědečků ještě pár gumových zvířátek. Čmeláčkův dopis pro Ježíška, na který mu Ježíšek odpověděl pohledem a razítkem, obsahoval pouze dvě věci, které by si přál - bylo to velké hasičské auto a semafor a závory k vláčkodráze... ♥ Tou skromností jsem byla potěšena, tak doufám, že jsme si letos nezadělali množstvím darů na problém do budoucna... ☺





Mamka našla pod jedličkou tuto dobrotu a pár knih, jak jinak... ☺

tahle obrovská knížka je tedy už dárek k narozeninám... ☺

Silvestr a příchod nového roku nijak zvlášť neslavíme... já jsem večer pracovala a učila se, Čmelda spal (ani půlnoční třískání všude kolem jej neprobralo) a taťka četl a koukal na film... večer s námi trávili naši chlupatí kamarádi, kteří se takových hlučných večerů k smrti bojí... Večer před koupačkou jsme vypálili všechny prskavky, co jsme měli, Čmeláček z nich byl nadšen... ☺ a ze zahrady jsme pozorovali barevné prskání nad Brnem... člověk by nevěřil, kolik lidí slaví už v sedm večer... ☺


Přestože pro mě bude tento rok hodně náročný a ve spoustě věcí převratný, ačkoliv jsem si to tak vůbec nepřála a ani jsem neplánovala, doufám, že mi zůstane i nějaký čas na psaní a sdílení článků... (ne jak tomu bylo poslední měsíce loňského roku)...

6 komentářů:

  1. Krásné Vánoce jste měli, tu radost si umím představit, u nás to bylo podobné. Do nového roku hodně štěstí a zdraví přeji, a hlavně, ať jsou změny jen k lepšímu a dle vašich představ. Baru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, mockrát děkuji, Vám a Vaší rodině také hlavně zdraví, štěstí a spokojenost, ať se vám všem daří! Přeji Vám také spoustu krásných knih, které se často stávají velkou inspirací pro mě... ☺
      Peťka :)

      Vymazat
  2. Peťko, krásný nový rok, zdraví, lásku a radost celé Tvé rodině. Ať se Ti na nové cestě daří!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, mockrát děkuji, vám všem domů také zdraví, štěstí, pohodu a ať se vám všem daří skvěle a užíváte si té úžasné a vzácné vzájemnosti... :) Dnes při večerní procházce jsem zažila takový moment, pocit souznění, že všechno je tak, jak má být a bude zase dobře... :) Tak snad se ten rok 2018 se ponese ve zpěvu, tanci, hudbě, četbě, tvoření, smíchu a pohodě... a hlavně ve zdraví... :)
      Peťka :)

      Vymazat
  3. Peti, vse nej do novyho roku, at je minimalne stejne tak vydareny jako ten predchozi.
    Z.

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzi, mockrát děkuji! :) Tobě a celé rodince také hlavně zdraví a ať se vám všechno letos vydaří! :)
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)