pondělí 29. ledna 2018

Fotoobraz...

... od firmy Saal Digital...
... využila jsem možnost přihlásit se do soutěže o produkt zadarmo v určité hodnotě, který proběhl internetem ke konci loňského kalendářního roku...
... firma mě vybrala a já měla možnost si nechat zhotovit obraz, mým úkolem je nyní, až mám obraz doma a je umístěn již na svém místě, napsat upřímnou recenzi na tento produkt...
... ráda bych napsala, že jsem o firmě Saal Digital měla už před soutěží určité povědomí - četla jsem několik recenzí, ze kterých jsem byla nadšená a nahlodaná si u německé firmy Saal Digital nechat vytisknout alespoň foto knihu...
... možnost využít akci fotoobraz za recenzi mi připadala jako super příležitost si firmu sama vyzkoušet...
... nejprve jsem musela vybrat tu správnou fotku našeho malého Čmeláčka... fotku jsem si představovala černobílou, laděnou do našeho černo-bílého obývacího pokoje... fotka měla mít také nějaký náboj a "skryté poslání", který bude mně, manželovi a jednou i Čmeláčkovi jasný... 
... poté jsem si na stránkách firmy Saal Digital našla program, do kterého bylo potřeba fotku nahrát...
... co se fotoobrazů týče, můžete si vybrat ze spousty možností tisku... na výběr je Alu-dibond, akrylátové sklo, pěněná PVC deska, rám se stínovou štěrbinou a fotoplátno...
... vybrala jsem si tisk na fotoplátno a nahrála fotku do programu... program se dá snadno ovládat, je v češtině a pokud fotku neumístíte dobře, jste upozorněni...
... za dva dny od objednávky jsem měla fotoobraz doma, firma Saal Digital za mě zaplatila i poštovné, s čímž jsem původně vůbec nepočítala, takže to bylo moc milé překvapení...


... fotoobraz rozhodně odpovídá mým představám, díky za perfektně a profesionálně odvedenou práci! ☺...


... na závěr bych ještě ráda napsala, že poté, co mi firma napsala, že mě pro recenzi na jejich výrobek zdarma vybrala, onemocněla jsem a nestihla jsem v termínu reagovat a využít kupón, který mi zajišťoval vše zdarma... sama jsem se již nepřipomínala a pokládala tak zkušební fotoobraz za ztracený... firma se mi sama ozvala a kupón mi prodloužila, což bylo úžasné gesto... děkuji za to, teď se mohu radovat z krásného fotoobrazu, který nám zkrášluje domov!...
... už teď jsem rozhodnutá, že si u firmy Saal Digital nechám vytisknout fotoknihu za loňský rok, takže s touto firmou rozhodně nekončím, naopak, moc se těším na další produkty, které si již zaplatím samozřejmě sama ☺...




... pokud si budete obraz objednávat, nezapomeňte si v objednávce zvolit i závěsný systém...
... to je snad jediný můj návrh na změnu, myslím si, že závěsný systém by měl být automaticky součástí objednávky... 


krásné dny všem! ☺

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)