sobota 10. září 2016

Výlet do Lešné...

Vyrazili jsme do Lešné... je to moje oblíbená ZOO... 
Dnes vynechám veškeré filozofické otázky o tom, zda je vhodné ZOO navštěvovat či nikoliv... 
Kolikrát jsme to s kamarády v době dospívání řešili... mohla bych z rukávu vytáhnout ohromnou spoustu argumentů pro i proti... 
Čas plyne a tak jak osobně (ať si každý žije jak chce a rozhoduje se jak chce, já to mám takhle) nikdy nepůjdu do cirkusu, kde předvádí zvířata, tak ZOO navštívím vždycky, přestože zvířata žijí v klecích, nikdo jim však neubližuje, mají svůj klid i pravidelnou stravu... faktem je, že v přírodě by už zřejmě neobstála - i když kdo ví, instinkt je úžasná věc a třeba bych byla překvapena... :) 
Lešná je moc krásná ZOO, zvířata tu mají své pohodlí a komfort... 

My jsme ZOO "proběhli" za necelé tři hodiny, pokud chce člověk zhlédnout vše a neběžet při tom, je to návštěva tak na pět hodin + přestávky... :) Chtěla jsem Čmeláčkovi ukázat zvířátka, o kterých si čteme v knížkách, o kterých zpíváme písničky a která máme na obrázcích... takže lvy, slony, tygry, tučńáky, nosorožce, medvědy, papoušky, ryby, žirafy, pštrosy, atd... :)
Oddělení Asie jsem chtěla úplně přeběhnout, ale jsem ráda, že jsem si Asii v Lešné prošla, byla velice inspirativní a relaxační... moc povedená je přehlídka japonských zahrad i meditační a oddechové asijské prvky... doporučuji k projití... :)
































































2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Je tam krááásně... :) Miluju tu Zlínsko-Vizovickou pahorkatinu volně přecházející v malebné Beskydy... ale úplně nejvíc jsem doma v Hostýnských vrších... :) Lešná ZOO a celý zámecký park je takový bonus... třešinka na dortu... :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)