středa 21. listopadu 2018

VŠEM KLUKŮM, KTERÉ JSEM MILOVALA: Henny Han

Název: Všem klukům, které jsem milovala
1. díl trilogie
Autor: Jenny Han
Vydalo: CooBoo



     Lara Jean - po mamince Korejka, po tatínkovi Američanka - má vlastní způsob, jak se vyrovnat  s nešťastnou, neopětovanou nebo platonickou láskou. Napíše vyvolenému dopis, který ale nikdy neodešle. Dopis skončí v Lařiné šatně v krabici na klobouky. Jednoho dne však dopisy zmizí a Lařin poklidný život se změní k nepoznání... Jak vysvětlí Joshovi, který až doposud chodil s její sestrou, jak je to s jejími city? A kdo nakonec získá skutečně její srdce? Nebylo by na škodu odvést pozornost od svých citů třeba falešným vztahem?

     Příběh Lary Jean a jejích sester a lásek je napsán velmi čtivě. Jakmile se začtete, knihu nebudete chtít odložit dříve, než dojdete na konec. Přestože nejsem už dávno cílová skupina, knihu bych doporučila tak 14 - 15ti letým slečnám a mladým mužům, často jsem se pobavila, moc se mi líbil překlad a v textu mě nerušily žádné chyby. Kniha byla nedávno dokonce zfilmována. Nevím, zdali již byla nadabovaná do češtiny, každopádně Netflix podařený film "pustil" veřejnosti na konci léta.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)