pondělí 16. října 2017

Ashton Aurora 4000 BK...

... se stalo novou součástí našeho domova...
... je to mnou už dávno vysněná věc... 
... pořídili jsme si digi piano... pro mě a taky pro Čmeláčka... třeba ho hraní jednou opravdu bude bavit nebo díky pianu získá ještě větší lásku k hudbě, než má teď... třeba se díky našemu pianu dostane k úplně jinému hudebnímu nástroji... kdo ví... 
... avšak piano je především "náplastí na moje zlomené srdíčko", přestože jsem už velká holka na to, abych se ukájela hmotnými věcmi... :) 
... na klavír jsem hrála od první třídy až po maturitu... člověk by nevěřil, kolik věcí se dá za dekádu (dobře tedy - skoro za dvě dekády ☺) zapomenout... dneska už zpaměti zahraji jen tak 3 - 4 songy, jedním z nich je Nesem vám noviny... což se poměrně brzy bude hodit ☺...
... vždycky jsem věděla, že ve svém domě klavír chci, toužím po něm již sedm let, co jsme začali domeček opravovat...
... celou dobu tvrdím, že mít krásný domov s duší, pro mě znamená především mít kde spát (tzn. kvalitní postel s kvalitní matrací a krásným voňavým povlečením), mít kde jíst (a taky co jíst), mít svou vlastní knihovnu (nezáleží na velikosti, ale obsah by měl korespondovat s mojí osobou) a obklopit se hudbou (nejen poslechem, ale i tvořivým přístupem - třeba hraním na klavír) ... 
... no... na klasický akustický klavír, který by se mi opravdu moc zamlouval, nemáme bohužel prostory, proto padla volba na digitální piano, přestože možná namítnete, že je to pouhá náhražka a klavíru se nevyrovná... možná... já mám však obrovskou radost a momentálně jsme zvolili správně... a to hned z několika důvodů...
  • cvičit mohu především po večerech, kdy už většina spolubydlících, včetně Čmeláčka, spí... takže se mi hodí výstup pro sluchátka, abych svoje umění mohla v počátcích kritizovat jen já sama :)
  • digitální piano je lehčí, menší a dá se s ním dobře manipulovat jen v jedné osobě 
  • je určeno pro začátečníky a středně pokročilé hráče
  • má tolik funkcí, že budu ráda, pokud se během následujícího roku všemi těmi záhadnými funkcemi prokoušu
  • mohu ho připojit k počítači a nahrát si skladby, které bych později chtěla umět hrát
  • nezískala jsem jen klavír, ale také jiné hudební nástroje, stačí zmáčknout příslušnou klávesu...
  • ...

Ashton Aurora 4000 BK je digitální piano s 88 klávesami s kladívkovou mechanikou, 128 hlasou polyfonií, 500 zvuky a 210 doprovody. Ideální nástroj pro začínající a středně pokročilé hráče. Moderní design, výborná mechanika a skvělý zvuk...

Digitální piano jsem kupovala na doporučení znalé přítelkyně tady v e-shopu firmy Cmias...
... v úterý jsem objednala, zaplatila, ve čtvrtek už jsme měli piano skoro doma (dorazilo k nám až v pátek, ale to jen proto, že mi volal pán z PPL, že se mu můj náklad ve čtvrtek do auta už nevejde, zdali by byl problém, přivézt zboží až v pátek - pro mě to problém nebyl a tak jsme se dohodli)... 




... teď už jen sehnat ty správné noty... ☺
... a cvičit a cvičit a cvičit... ☺

2 komentáře:

  1. Peťko, vypadá moc dobře! A Čmeláček se za ním skoro ztrácí :-)
    Taky je to můj sen, mít doma piano, zatím ho nahrazuje keyboard. A u nás už se role obrátily, učí mě 12ti letý syn. Naštěstí jsem hrála v dětství čtyři roky, jinak bych mu už nestačila, je to přísný učitel :-))
    A domov s duší.. To máme úplně stejnou představu, knihovna, hudba a jídelní stůl, kde se sejde celá rodina.. Nevadí, že knihy se stále přesunují, jídelní stůl není dubový a hudba zní "jen" z keyboardu, důležité pro mě je to naplnění domova, ne materiál (a časem bude i ten materiál :))
    Mějte se krásně, hudebně :-)
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, vidím to stejně... :) Materiální statky pořizujeme postupně, jak to finančně vyjde. Nemám pocit strádání a mám pocit, že mám všechno, co v danou chvíli materiálně potřebuji... smysl vidím v úplně jiných věcech, těch, které se za peníze pořídit nedají, do této oblasti patří i všechny moje sny, které se snažím si postupně plnit... :) Krásné podzimní dny! :) Děkuji za komentář, Peťka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)