pondělí 2. října 2017

Konečně jsem přivítala podzim...

... ačkoliv jsem se dlouho bránila a nechtěla jsem léto nechat odejít, nezbylo, než podvolit se matičce přírodě a přivítat tady po všech těch propršených dnech babí léto zavánějící brzkým "roztopením kamen", sušením křížal, loupáním ořechů a čtením krásných dětských knih s šípkovým čajem v rukách... 
... protože v našem "šípkovém království" letos téměř nejsou žádné šípky (a když jsou, tak maličké, nezralé nebo naopak uhnilé nebo hodně nevzhledné) - při prodlouženém víkendu jsme podnikli několik rodinných vycházek po okolních místech, která jsou  mými tajnými nalezišti, bohužel však šípky téměř nikde nebyly... keře zejí prázdnotou či několika málo plody, které raději nechám na zimu pro srnky či jiná zvířata... 





... a něco z procházky... :)





9 komentářů:

  1. Peťko, pošli mi na email tvou adresu a já vám šípky ráda pošlu. Máme šípkový keř přímo na zahradě a je krásně obsypaný. Právě si na ráno chystám šípkový čaj.
    I v okolí je mnoho šípků, krásně se to červená.
    Mějte se krásně!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, Ty jsi skvělá! Moc děkuji! :) Na zimní čaje mám ještě zásobu z loňska (to tady taky bylo plno), letos jsem chtěla jen dělat podzimní věneček, poradila jsem si jinak... :) Spíš mi jde o ty chudáky zvířata, nebudou mít v zimě co ojídat... tak pro ně alespoň sušíme zbytky pečiva a kaštánky... :) Moc si Tvé nabídky vážím! :)
    Krásné říjnové dny celé Tvojí rodince, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. My se teprve na šípky chystáme, ale zatím jsem jich zaregistrovala dost, takže mě napadlo to samé - že bych klidně něco poslala.
    Dám vědět, až se někam vydáme, a podle toho, kolik toho skutečně nasbíráme - předpokládám, že nás děti sbírat dlouho nenechají :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den! :) I Vám mockrát děkuji za nabídku! :) Moc si jí vážím, ale opravdu se bez šípků letos obejdu, chtěla jsem z nich jen nadělat pár věnečků... :)
      Mějte krásné říjnové dny a přeji příjemné "šípkobraní" :)
      Peťka :)

      Vymazat
  5. Máš přímo krásné fotografie. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mockrát děkuji... :)
    Krásný víkend, Peťka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)