pondělí 9. října 2017

Jaké knihy jsme si pořídili v září?

... v Albertu probíhala opět velká knižní nadílka za nasbírané body...
... jedna moc hodná kolegyňka nás zásobila všemi lístky, tak jsme měli bohatou nadílku...
... upřímně, knížky jsou o hooodně tenčí, než byl ten první běh v roce 2014... ubylo obrázků a ilustrací... text v podstatě odpovídá, u Malého prince jsem si všimla jiného překladu, než jaké máme doma z dob mého dětství... ale jak se říká, darovanému koni na zuby nehleď, my jsme za každou knížku mooooc šťastní! :) Malou čarodějnici, která byla mým nejoblíbenějším dětským večerníčkem, jsem si vždycky přála pořídit... :)
... některé jsou na Čmeláčka ještě hodně složité, ale aspoň o nich má přehled a ví, že existují... já osobně jsem  hloubku Malého prince docenila až na střední škole...




























2 komentáře:

  1. Všechny jsou mé oblíbené a dějiny očima psa děti využijí i do školy. Jsou parádní! Tak příjemné počtení.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, i já jsem z nich nadšená... jsou to takové malé dárky i pro mě... :) Děkujeme, už pomalu čteme... :)
      Mějte se všichni moc hezky, Peťka :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)