pondělí 12. října 2015

Čtu si...

Čtení - jeden z mých nejmilejších koníčků... tedy společně s cestováním (se kterým je teď na chvíli utrum), hudbou, turistikou, zahradničením, sbíráním inspirace kdekoliv a dalšími, pro mě zajímavými, věcmi... mi  přináší neuvěřitelnou radost...
Na chvíli jsem odložila svou nejmilejší knížku (aneb dárek od kamarádky pro čerstvou maminku), kompletní dílo Shakespearovo... a věnuji se teď trochu lehčímu žánru... :) 

Shakespearovy komedie nemají chybu, brilantní text, vtipné dialogy, propracované postavy i prostředí... miluju jeho svět! :) Moji nejmilejší komedií je Much Ado About Nothing -- aneb Mnoho povyku pro nic... :) Skvěle ji pojali i na Shakesparových slavnostech loni v létě na Špilberku... tady

Přečetla jsem na doporučení mé milé sousedky Druhý život Marýny G. - v podstatě jedním dechem... :) Docela zajímavá knížka, skládá se ze čtyř příběhů žen, jak šly generace za sebou... nejdelší část je věnovaná samotné Marýně, ženě žijící v drsném prostření Beskyd v období kolem druhé světové války... ač kritika nebyla úplně nejlepší, mně se kniha i přesto moc líbila... je to takový časosběrný kousek, obsahuje spoustu momentů k zamyšlení pro ty, co se nad životem zamýšlí rádi...

Žítkovské bohyně jsem teprve začala a nemám teď moc času na čtení, tak recenzi poskytnu později... :)




Krásné pondělí, krásný celý týden! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)