pondělí 12. října 2015

Jako dítě... :)

Ačkoliv se odmítám řadit mezi alternativní matky, úplně "normální" matka taky nejsem... Zřejmě jako vždy jdu svojí "neprošlapanou" cestičkou a musím být úplně svá... Pravdou je, že se snažím poctivě studovat leccos a kriticky vyhodnocovat, co je pro moje dítě nejlepší... a také tvrdím, že co je nejlepší pro nás, nemusí být nejlepší pro naše sousedy. Závisí tedy na každém, jak si svoje mateřské záležitosti i výchovu naladí...

Hodně vycházím z Nevýchovy, jelikož souhlasím s tím přístupem, že děti jsou malé dokonalé bytosti, mnohem lepší a na vyšší úrovni než my, společenskými normami a vlastně celým společenským systémem zdevastovaní - dospělí. Chtěla bych na to jít tak, abych své dítě ve všem podporovala a byla bych ráda, aby bylo v životě hlavně šťastné, protože pokud najde svoje vnitřní štěstí - ten malý jiskřivý plamínek a bude zdravé, všechno ostatní při troše snahy přijde... 

Nemám moc ráda plastové hračky, ale je fakt, že v prvních měsících pro miminka snad ani jiná, než plastová kousátka, neexistují - nebo jsem málo hledala... hraček nemáme mnoho, ale díky hodným babičkám, dědečkům, tetičkám a dalším členům se naše "hračkářství" pomalu rozrůstá... miluju interaktivní hračky... za ty bych darující i ohubičkovala... :D - ale kromě myšlení rozvíjejících hraček je nutností mít i hračky, se kterými se dá jen tak odpočívat (jako jsem já měla svého Vášina).

A naše poslední úlovky?






aneb dřevěné hračky od firmy Detoa :)

I já jsem si udělala takovou předvánoční radost...


Vánoční ozdoby na vánoční stromeček... :) 
(ten nemíváme klasický, spíš takový starodávný... ale o tom zase někdy jindy...  :D )



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)