čtvrtek 9. února 2017

Únorový knižní nášup 2

... a ještě pár novinek...

Atlas psů, koukal na nás u nás v COOPu... za 40,- Kč





Markétka a Míša se ptají i druhou knížku, kde cestují, jsem sehnala dohromady za 100,- Kč v Levných knihách...













Věneček znám ještě z dob, kdy jsem učila na jedné venkovské základce i hudebku... :) Připomněla mi ho Večernice na svém blogu, tak jsem objednala... :)








Strašně nás zajímají ptáčci... tady máme ty ze zahrady v životní velikosti... 





2 komentáře:

  1. No panečku, samé krásné vzdělávací a názorné knížky, Peťko dobře jsi nakoupila !!
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji... kdybych tak mohla koupit všechny knížky, které by se mi pro Čmeldu líbily!!! Mám na stole ještě další, tří stránkový, seznam... :D

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)