úterý 7. února 2017

Únorový knižní nášup 1

... tedy to, co jsem našla po prohrabání všech svých krabic s knihami...
... dětská literatura  - knihy jak zachovalé, tak i ty méně zachovalé, ale báječné a skvělé! :)

Měla jsem jakési nevalné povědomí o několika skvostech v krabicích, ale tuto knihu jsem tam nečekala... :) Škoda, že jsem ji "nevyhrabošila" už před Vánocemi... takhle na nás bude čekat dobrých deset měsíců... :)



O této jsem také netušila... :)




Tyto knížky si z dětství vůbec nepamatuji a netuším, kde se v mých krabicích vzaly... :)










A tady už jsou mé dětské oblíbené "Sekorovky"... :)







V dětství pro mě byly pohádky pana Andersena hrozně temné a bez dobrého konce... asi jsem se k nim dostala moc brzy, kdy jsem toho spoustu ještě vůbec nechápala...



Našla jsem i tento poklad... :)



A tady je v podstatě celé moje "mimidětství"... Kuřátko a obilí umím z dětství zpaměti do dneška... :) Na téhle knížce jsem vyrostla a na stejných básničkách vyrůstá i Čmeláček... jak jsem však psala v některém z minulých příspěvků, moje mamka knížku někomu půjčila a bohužel si již nikdo nepamatujeme komu, takže jsme o ni přišli... byla krásná, zacházela jsem s ní jako s největším pokladem...
... tohle salátové vydání jsem ukořistila za 40,- Kč v antikvariátu...










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)