sobota 18. února 2017

LOSOVÁNÍ SOUTĚŽE...

... nebyla nikterak náročná práce, protože o knihu soutěžily pouze 4 soutěžící. 
Malá účast mě trošku mrzí, na druhou stranu jsem ráda, že se vůbec někdo ozval, vzhledem k tomu, že blog nikterak nepropaguji a píši ho vlastně spíš pro vlastní potěšení, navíc se mnohem více věnuji tomu svému druhému, literárnímu blogu.

Protože mi ten můj malý, úžasný pomocník včera k večeru strašlivě brzy usnul, losujeme až dnes, v sobotu ráno....

Rozhodla jsem se (protože ráda dělám radost), že knihy vylosujeme dvě. 
První cena bude již zmiňovaná knížka: Jak funguje příroda, kterou si během posledního týdne Čmeláček hodně oblíbil a neustále v ní něco zkoumá! :)



Druhou cenou bude také kniha od nakladatelství Svojtka, kniha je pro menší děti, rozvíjí slovní zásobu, ale nemá okýnka. Je také zcela nová. 



A JAK TEDY LOSOVÁNÍ DOPADLO?
Odvolala jsem syna od snídaně a nachystala před něj papírky, promíchala jsem je, takže ani já jsem netušila, kde je kdo napsaný.




Prvním vylosovaným, a tudíž výhercem okýnkové knížky o počasí, se stává komentář č. 4 - maminka Veronika a její dcerky Jindřiška a Maruška. GRATULUJI! :)




Druhým vylosovaným, a tudíž výhercem knihy "Co jíme", se stává komentář č. 2 - maminka "drmot". GRATULUJI! :)

Oběma maminkám během dne napíši zprávu o adresu! :)

Pěkný víkend, Peťka :)

2 komentáře:

  1. Zdravím,
    ještě jednou děkuji za soutěž. A ona výhra - radost nesmírná. Dnes doputoval balíček, paráda. Dcera zrovínka ve škole prbírá zeleninu, tak byla kniha hnedle prakticky využita. Děkujeméé Drmot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den, super!!! Děkuji za zpětnou vazbu... s odesláním jsem měla trochu potíže kvůli místní poště... nejprve byla zavřená, později balíčky omylem založili... jsem ráda, že se nakonec akce podařila! ☺
      Knihu si užijte... syn v té naší také často listuje! ☺
      Pěkné jarní dny, Peťka ☺

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)