sobota 18. února 2017

A čím se budu teď minimálně půl roku bavit já? :)

Narozeniny jsem sice měla již začátkem roku, ale dárků jsem letos dostala nějak povícero... 
... je to vlastně po pravdě tak, že všichni vědí, že mi mají koupit knížku... ♥ 
... nikdo ale neví jakou, tak si je stejně vybírám většinou sama... :)
... v tomto případě jsem ráda, že se překvapení až tak úplně nekonají...

Tak jsem svoji knihovnu zase o nějakých pár knih rozšířila tím, co mě baví a zajímá...





a tady dárek pro opravdového "fajnšmekra"... tak tuto bych si sama opravdu nikdy nedopřála... :) ale už se nemůžu dočkat, až se do ní začtu!!! ♥




Vlastnit knížku ve mně vzbuzuje pocit vlastnictví malého bohatství, kousek světa, kousek vesmíru, kousek něčí energie, kousek jiné dimenze... 
... těžko se to popisuje, to se musí cítit... :)

Pěkný víkend všem! :)
Peťka :)

6 komentářů:

  1. No páni, máš ale pěknou "nálož" Peťo.
    Já knihy mám velmi ráda, ráda jimi listuji, čichám k nim, obdivuji obálky. Je to také moje malé bohatství. Jen nechci myslet na to, kde jednou skončí - tedy doufám, že v místní knihovně :o))) pro další čtenáře.
    A ten Hercule Poirot...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já tajně doufám, že se pak najde někdo, kdo bude ve sbírce pokračovat... :) Nevěřím tomu, že elektronická média úplně vytěsní klasickou knihu. Já mám taky čtečku a mám v ní spoustu knih, ale to využívám na cestách. Vlastně mám čtečku s sebou všude a když se naskytne příležitost, hned se začtu... :) Ale klasická knížka je prostě něco úplně jiného... :)
      Měj se, Alenko, hezky a díky za komentář! :)

      Vymazat
  2. To jsou krásné knížky. Taky bych se začetla:) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem moc ráda, že jsem svou sbírku trošku rozšířila, kdo ví, kdy to zase "přijde" :)
      Pěkné dny, Peťka :)

      Vymazat
  3. I já Peti hrozně ráda knihy vlastním :), jen na to čtení mi teď nějak nezbývá čas..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leňuli, nevím, jak je to možné, ale mně taky ne... pořád si říkám, že mám nějaký špatný systém... :) U Tebe je to pochopitelné... u mě zatím ne... ovšem co se týče Čmeláčkových knížek, ty mám přečtené už několikrát všechny... tak si zase říkám, že tu energii snad i teď dávám tím správným směrem, dokud ho knížky opravdu baví a zajímají... :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)