pátek 3. února 2017

VÝHRA v novoroční GIVE AWAY...

... v novoroční GIVE AWAY u Radky na jejím baby blogu...
... podmínky nebyly nikterak složité... měli jsme napsat svá novoroční předsevzetí a dát "like" blogové stránce na facebooku... :)

... měla jsem štěstí a soutěž vyhrála! :) Měla jsem ohromnou radost z výhry, protože to bylo vůbec poprvé v životě, co jsem něco náhodně vyhrála... vždycky dřív byly moje "výhry" prostě výsledkem předchozího snažení (a tak je to asi správně) :D

... a jaká byla moje předsevzetí do letošního roku? Mezi moje letošní předsevzetí patří více relaxace (třeba u jógy), přečíst více knih (třeba i o lepším stravování) a udržovat sebe i svou rodinu zdravou (fyzicky i psychicky). :)




O tom, jak se mi daří, chystám některý z příštích příspěvků... tedy hlavně ten o čtení knih... :) Posléze dám také vědět, jak se mi daří využívat výhru, která mi dnes v pořádku dorazila na adresu domů... :)

Děkuji mockrát! Už chystám také nějakou soutěž, aby bylo dávání i  přijímání v rovnováze... :)

Pěkný den i pěkný víkend všem! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)