úterý 17. ledna 2017

Kalendář...

... jsem nechala udělat z našich rodinných fotek (většinou tedy z fotek s malým Čmeláčkem) pro všechny v rodině - tedy pro moje i manželovy rodiče, pro moji babičku a manželovy prarodiče... no a jeden kalendář máme doma... :)

Srovnávaly jsme s kamarádkou, která si nechala dělat kalendář u konkurenční firmy, výsledek a obě jsme se svorně shodly, že firma, kterou jsem opravdu náhodně, protože jsem kalendáře nechávala dělat poprvé, vybrala já, byla v celkovém hodnocení lepší. Cenově jsem na tom byla o sto korun na jednom kalendáři lépe, komunikace s firmou na 1*, dokonce mi napsali těsně před výrobou, že jedna fotka nevypadá dobře, zdali bych nevybrala jinou ve vhodném formátu, což jsem velmi ocenila, ale přijde mi, že by to měla být snad norma... 
Kamarádce vyšla v kalendáři jedna fotka hodně rozmazaná, bohužel ji nikdo před samotnou výrobou nekontaktoval... 

Vybrala jsem dobře a jsem ráda...



Fotokalendáře jsem nechala dělat tady...  - byly v předvánoční akci, jeden za 175,- Kč

Poznámka: manžel tvrdí, že Čmeláček vypadá na té úvodní fotce jako trestanec... je fakt, že byl zrovna poprvé ostříhaný, ale mně se ta fotka z nějakého důvodu líbí... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)