neděle 15. ledna 2017

zase pár knih...

... které u nás frčí... :)

Krteček je klasika... bohužel jeho období už pomalu končí... ale hřál se na výsluní pěkný rok... :) Knížek existuje několik, my jsme tuhle dostali při místním vítání občánků... :)


Rádi si prohlížíme obrázky a učíme se nová slova... :)




Knihy od Svojtky máme obzvláště rádi... :) Období trhání okýnek je už za námi... :)






Také z nakladatelství Svojtka - spousta informací pro děti... :)


Tuhle si prohlížíme, ale je na Čmeldu ještě složitá... zatím ukazuje jen části těla, že je něco uvnitř, zatím netuší... :)



Tuhle "Svojtkovinu" máme velmi oblíbenou oba... :) Krásné ilustrace... :)

 I já zbožňuju tyhle obrázky, ty příčné řezy krajinou... :)



Tady trochu kreativity... začali jsme barvami a tvary... :)


Knihy od Svojtky se dají občas hodně levně sehnat v levných knihách... je to hodně o náhodě, protože jakmile se tam nějaká prima Svojtkovka objeví, maminy si dávají přes různé skupiny na facebooku echo a kupují je po kvantech i pro ostatní... :) Dobré je taky vědět, že nakladatelství Svojtka mívá dvakrát (možná i více?) ročně 50%ní akce... to pak všichni nakupují ve velkém... Některé knihy od Svojtky jsem nakoupila na Megaknihách...

Tyhle knížky jsme s pomocí rodinných příslušníků sbírali za nákupy v Albertu... Čmeláček je má volně přístupné a velmi rád si prohlíží obrázky i sám, většinou ale se mnou... Miluje ilustrace Káti a Škubánka, Kosích bratrů, líbí se mu "vía Ami". Tyto knížky už jsme několikrát celé přečetli... :)



Magnetické knížky obsahují magnetky, které se přikládají na předkreslený vzor... koupila jsem je v akci za 50% u nás v COOPu...




Tyhle knížky jsou velmi oblíbené a už i hodně ošahané... taky výhodný nákup u nás v COOPu, každá stála necelou stovku... :) I díky těmto knihám umí Čmeláček rozpoznat většinu zvířat a co se dopravních prostředků týče, ani nemluvím... :)


Oblíbená leporela... tuším, že jsme jich měli i víc, ale něco už jsme rozdali a něco máme u babiček a dědečků... :)


A tady knížky o jednotlivých zvířátkách... jedna knížka za 20,- Kč... hodně obrázků a popis zvířete, co papká, kde žije, kdo jsou jeho kamarádi a kdo ne... atd. Nakupovala jsem v COOPu, co jsem ukořistila, zřejmě o ně byl zájem... :)



A tady knížky s básničkami a pohádkami... všechny jsme dostali... :)


Vánoční dárek od babičky a dědečka... krásné ilustrace... :)






Tuhle pohádkovou knížku jsem dostala od svojí babičky už moc dávno... tušila, že se jednou bude hodit... :)



4 komentáře:

  1. Páni, to je ale knížek :). I my moc rádi čteme a některé i máme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já jsem přes knížky prostě blázen... zase bys u nás nenašla moc hraček (ani nemáme zatím prostory) a co se tvoření týče, tak opravdu jen základy, ve zbytku budu spoléhat na školku... chybí mi talent. :)

      Vymazat
  2. Ha, dobrý, mám závislost na knížkách a zrovna dnes jsem kriticky obhlížela, jestli toho naše dítě v roce a půl nemá moc. Tak jsem se u vás uklidnila:))) Svojtkovským knihám jsem taky docela podlehla, zaujalo mě info o fb skupinách, to jde mimo mě se tak družit a informovat, každopádně zajímavé i to, jak jsou ty knihy populární, není divu. Právě jsem objevila Váš/Tvůj blog a koukám, že mám na volné chvilky program a spoustu inspirace! Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den, Věrko,
      moc děkuji za komentář... :) Já jsem včera náhodou objevila pár Svojtkových knih i v Albertu... :) Co se těch fcb skupin týče, chvíli jsem se inspirovala v několika Montessori skupinách... a tam jsem právě našla odkazy na Svojtku v Levných knihách a jinde za poloviční cenu.
      Krásné (snad už) jarní dny, Peťka :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)