sobota 7. ledna 2017

Knihomol...

... jsem já a tím pádem se snažím ke knihám vést i našeho Čmeláčka...
... ráno ukazoval teploměr  - 18 stupňů... to na Jižní Moravě nepamatuji... u nás (jen zhruba 100 km severovýchodním směrem) bývaly mrazy větší, pamatuji, jak mi odmítlo chytnout auto, když jsem odcházela z práce a to teploměr ukazoval přes den - 24 stupňů... ale chtěla jsem se tím dostat k tomu, že dopolední procházka padla, protože k tomu mrazíku fouká dost krutý severní vítr (:D). A tak jsme většinu dopoledne strávili s knihami... :) 

Mezi nejmilejší se řadí již mnohokrát probírané Jaro, Léto, Podzim, Zima od Bernerové... obrázkové knihy, k nimž jsem byla nejprve dost kritická (jak už jsem psala v některém svém minulém příspěvku), protože jsem nedokázala docenit knihu bez textu... jaká to byla chyba... již v polovině listopadu jsem koupila Zimu a měla takový úspěch, že následující období nadělil Ježíšek doma a u babiček a dědečků. Měla jsem štěstí na roční období, protože Zimou podle mě celá tetralogie začíná. :) (to je snad jediná informace, kterou jsem ke knize ještě nikde nečetla)...

Faktem je, že díky knize se Čmeláčkova pasivní (částečně i aktivní) slovní zásoba hodně rozšířila a taky mě celkem baví vymýšlet nakreslené příběhy, u kterých se i pobavíme. :)











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)