středa 18. ledna 2017

MAX... můj první žitný kvásek

... se povedl na výbornou... 
... taky jsem jela podle návodu a opravdu na něm není nic těžkého...
... čtyři dny jsem na sebe byla hrdá, jak krásně se mu daří...
... dnes jsem dělala svůj první kváskový chleba v životě...

... špatný není, jen jsem udělala někde dvě chyby... 
... první chybou je , že se mi na plechu těsto trochu rozjelo, takže máme nakrájené mini krajíčky... :)
... druhou chybu vidím v použití mé ošatky na chleba... asi jsem ji nesprávně vysypala, protože se mi při vyndávání z ošatky na plech těsto nechtělo úplně vysypat - což úzce souvisí s chybou číslo jedna...

No, žádný učený z nebe nespadl a tak to nevzdávám a Max už odpočívá v lednici ... :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)