čtvrtek 26. ledna 2017

MARK DZIRASA - 21 DNŮ: Jaroslava Timková

Název: Mark Dzirasa - 21 dnů
Autor: Jaroslava Timková
Vydáno díky podpoře portálu www.novenapady.cz a www.mysleniuspechu.cz

Anotace:
Kniha 21 dnů s jedinečným motivačním spíkrem, koučem a mentorem Markem Dzirasou v sobě spojuje osobní růst s růstem podnikatelským i duchovním. Najdete zde praktické návody pro váš osobní rozvoj, techniky z firemních tréninků, myšlenky a návody úspěšných lidí z celého světa, poznáte rituály a praktiky různých spirituálních tradic ze všech kontinentů. 
Marka Dzirasu vyzpovídala publicistka Jaroslava Timková. Po dobu 21 dnů zaznamenávala společný dialog a zpracovala jej lehkou, čtivou a srozumitelnou formou.

.................................................................

Můj postřeh:
Kniha je psána formou otázek a odpovědí. Autorka položí zajímavou otázku na určité téma a Mark se většinou na dané téma rozpovídá, rozvede ho a dotkne se všech palčivých otázek lidského života. Osobně si myslím, že není nutné se plně ztotožnit se všemi Markovými názory, ale pro mě je to velice inspirativní a výživné čtivo. Pan Dzirasa má neskutečný životní nadhled. Knihu jsem četla dvakrát. Poprvé před třemi lety a mnohé jsem nepochopila v pravé podstatě. Nechala jsem se inspirovat a otevírala své skryté obzory i možnosti. Začala jsem asi i trochu jinak přemýšlet o životě, o lidech, o celkovém bytí. Mark jakoby vložil mým chaotickým myšlenkám slova. Dřív jsem pro svoje pocity a nápady nějak vůbec nemohla najít jakékoliv správné uchopení. Podruhé jsem četla knihu letos v létě a bylo to úplně jiné čtení... asi jsem za ty tři roky taky ušla pořádný kus cesty... :)


Jaroslava Timková:
Jaroslava je nezávislá novinářka s více než třicetiletou praxí. Posledních deset let se věnuje tématům osobního rozvoje. Ve vlastní edici 21 dnů píše a vydává knihy, které jsou inspirací pro tisíce lidí, je autorkou magazínu Osobní rozvoj. Založila neziskovou organizaci Osobní Rozvoj Média, která si dala za cíl šířit témata osobního rozvoje a rovněž stojí za vznikem pořadu Skrytý potenciál.

Mark Dzirasa:
Mark je spisovatel, trenér, korporátní kouč, duchovní mentor a podnikatel. Je synem promované historičky, muzikoložky a učitelky jazyků Mgr. Bohumíry Dzirasa a ghanského lékaře MUDr. Christiana Dzirasa. Podle svých vlastních slov vyučuje komunikaci, vyjednávání, osobní efektivitu a time management, prezentační a prodejní dovednosti, typologii osobnosti, řeč těla, leadership, team building, mentalitu úspěchu, relaxační, meditační a vizualizační techniky. Školí korporátní klientelu, organizace veřejné zprávy a pořádá semináře otevřené pro širokou veřejnost. Mark je k nalezení zde...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)