čtvrtek 26. ledna 2017

Jsme závislí na tom, kolik nám dal kdo na facebooku "lajků"? :)

... Pan Sinek má pravdu a příležitost dělá závislé...
... Je docela těžké odolat...
... Je to tak... jeden den chodíte do práce mezi lidi a neustále s nimi něco řešíte... za den třeba i s 250 lidmi a další den zůstanete doma mezi čtyřmi zdmi jen s malým úžasňákem, který je vaše všechno, ale ještě si s ním tolik nepokecáte (i když se to den za dnem zlepšuje)...
... to logicky způsobí touhu po napojení a sdílení... prošel si tím určitě každý rodič na rodičovské "dovolené", třebaže s různou intenzitou (a to když máte dětí víc a jsou na střídačku nemocné třeba měsíc v kuse...)
... taky začínám mít tendence sdílet toho víc, než je zdrávo... video ke mně přišlo v pravý čas... :) 
... shlédnutí doporučuji všem.. především všem mladším než jsem já... :D

PS: Jen jsem si vzpomněla, že jsem svůj první mobil měla až ve svých dvaceti letech (jako jedna z prvních, vydělala jsem si na něj na brigádě), byl to alcatel one touch a říkalo se, že vydrží všechno... někteří s ním tloukli i ořechy... měl dvouřádkový nebarevný displej, psalo se jen velkými tiskacími písmeny a SMS stála 3,50 - hovor 7,50 za minutu, nějaké dělení SMSek neexistovalo, jiné funkce navíc (kromě napsání 1 SMS a volání) nebyly...
PS: Pamatuji si, jak jsem v době dokončování střední školy dennodenně telefonovala s kamarádem jedním báječným a to ještě tím starým telefonem, kde se čísla vytáčela... ten zvuk a to napětí, zda telefon zazvoní a kdo jej vlastně zvedne, bylo boží... takový malý adrenalin... nebo když se domem rozeznělo: "Beruuuš! Telefoooon!" a vy jste celou dobu, než jste k němu došli přemýšleli, kdo na druhém konci asi bude... :)





:D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)