pátek 20. ledna 2017

Lednový knižní nášup...

... protože momentálně nemáme prostoru nazbyt, spousta mých i Čmeláčkových knížek má své dočasné uskladnění ve velkých krabicích...
... tak jsem jednu z šesti krabic prohrabala a vytáhla nějaké další poklady...

Francouzské pohádky... kniha z části veršovaná, z části prozaická... nevím, kdy se k nim dostaneme... ale nachystané být můžou... :)





Věřili byste, že jsem Tajemství proutěného košíku nikdy neviděla zfilmované? Knížku jsem milovala, provázela mě dětstvím stejně jako Děti z Bullerbynu... ale měla jsem hrozný strach, že to, co si tak idylicky a malebně představuji, bude v televizi najednou jinak... 





Netřeba slov ... ♥




Moc hezká knížka od Nezvala... tu jsem četla jako dítě mockrát... :)



Doobjednala jsem, abychom měli komplet sérii... na Megaknihách měli akci... :)




Krásné a některé taky notoricky známé básničky... (např. Lesní studánka... kdo by neznal: Znám křišťálovou studánku...) - postupně se budeme seznamovat, já opráším repertoár a nebudu před spaním Čmeldovi pořád opakovat ty stejné... :)




Krátké příběhy o tom, co na člověka čeká v lese... :)



Čmeláček si oblíbil některé části nově zpracovaného Kocoura v botách... tak tady jeden prapůvodní... :) Člověk by se měl vždycky vracet k původnímu originálu... :) Nebo alespoň vědět, z čeho to všechno vzešlo... :)




Kapesní vydání ... legendární Pavel Čech... :)
Čmelda si příběh o klukovi, který se vydal za město na kopec pouštět draka, hrozně oblíbil... :) Až mě to překvapilo, že má pro obrazy větší cit než já... :)





A ještě pohádky od Krakonoše... :)





A tady jedna z oddechovek, co momentálně dočítám... mám půjčeno od mé báječné sousedky, prý kdybych si někdy náhodou připadala jako máma blbě ☺... je to opravdu oddechovka, protože téměř bez děje, čtení můžu kdykoliv přerušit a nic to se mnou nedělá ... špatná knížka to není (ale to bych nenapsala o žádné knížce, protože podle mého názoru se na všem dá najít něco dobrého i něco špatného), ale není to ani můj šálek kávy... kniha ve mně nevzbudila žádné emoce, takže vlastně ani přesně nevím, co bych k ní napsala... snad jen, že někdy to svoje mateřství v porovnání s hlavní hrdinkou opravdu hodně řeším... :) Chtěla bych toho Čmeldovi tolik předat... ale ona vlastní zkušenost je prostě nedocenitelná... :D Co mě trochu vytáčelo bylo neustálé holdování alkoholu hlavní hrdinky - a to i v době těhotenství... na druhou stranu ji nesmírně obdivuji, že umí věci nazývat pravým jménem. Evidentně to jejím dětem nijak neublížilo, takže o nic nejde... :)
Co mě ale vedlo k zamyšlení a našla jsem to až v samotném závěru knihy, bylo uvědomění, že jak dítko roste, prochází různými vývojovými stádii, která s sebou nesou různé změny, chování, řešení, otázky, atd. A JÁ CHCI BÝT U TOHO... NECHCI PROŠVIHNOUT ANI JEDNO STÁDIUM JEHO VÝVOJE... :) A za toto poznání a uvědomění DÍKY... :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a za váš čas... :)
Pěkný den,
Peťka :)